Фото надані PR-відділом Blunt
Категорія
Партнерський матеріал
Дата

Парасолі Blunt: якісний підхід до корпоративного брендингу

2 хв читання

Фото надані PR-відділом Blunt

Пандемія змусила компанії переглянути своє ставлення до багатьох аспектів бізнесу, зокрема до корпоративного маркетингу та брендингу. Компанії дедалі більше схиляються до довготермінових та якісних вкладень, навіть коли йдеться про корпоративні подарунки чи брендовий мерч. 

Одним із варіантів дійсно корисного, довговічного та безпечного подарунка для партнерів чи колег є високоякісні парасолі Blunt, які можна кастомізувати.

Blunt: як перевинайшли парасолю

Blunt – новозеландський виробник парасоль преміумкласу, який представлений в Україні. Парасолі Blunt відомі як найстійкіші у світі, адже витримують дощ і шквальний вітер до 115 км за годину. 

Головна мета новозеландського бренда – створення парасолі, яка б служила якнайдовше, була безпечною, додавала впевненості. Стійкість уособлює не лише витривалість парасоль, а й свідомий підхід до виробництва. 

Більшість парасоль виробляють із використанням пластику чи синтетичного матеріалу. До того ж звичайні парасолі ламаються часто, що створює багато відходів. Лише за рік близько мільярда парасоль залишають у смітнику через несправність і погану якість. 

Мета Blunt – покласти край одноразовим парасолькам і створити надійний, довговічний продукт. 

Парасолі Blunt: якісний підхід до корпоративного брендингу /Фото 1

Фото надані PR-відділом Blunt

Парасолі Blunt: якісний підхід до корпоративного брендингу /Фото 2

Фото надані PR-відділом Blunt

Парасолі Blunt: якісний підхід до корпоративного брендингу /Фото 3

Фото надані PR-відділом Blunt

Попередній слайд
Наступний слайд

Ідея створити Blunt з’явилась у Грейга Бребнера, засновника бренда, типового дощового дня у Лондоні: він побачив, як ламаються парасолі, й замислився, чому така потрібна річ не надто еволюціонувала в конструкції та якості за останні 150 років. 

Перевинайти парасолю бренду вдалось за допомогою нових інженерних рішень: тканина на куполі натягнута рівномірно з усіх боків, що запобігає вивертанню під час сильного вітру. 

Кожна виготовлена парасоля тестується в аеродинамічній трубі, тому витримує натиск вітру до 115 км на годину. Шпиці зроблені зі скловолокна, а вісь – з анодованого алюмінію. Це гарантує знакову стійкість, а також робить парасолю легкою. 

Як Blunt брендує парасолі для бізнес-партнерів

При серйозному підході до конструювання засновники бренда не забули про стильний та виразний дизайн. Окрім надійного захисту парасоля Blunt може стати повноцінним аксесуаром. 

Тому останні кілька років бренд займається корпоративними колабораціями: брендує парасолі на замовлення. Blunt виготовив промо-парасолі для вже понад 2000 бізнес-партнерів.

Парасолі Blunt: якісний підхід до корпоративного брендингу /Фото 4

Фото надані PR-відділом Blunt

До брендування Blunt ставляться серйозно: команда дизайнерів спеціально займається розробленням брендування для бізнес-партнерів і приймає замовлення з усього світу. Замовники можуть змінити колір купола, стилізувати ручки, а також нанести зображення чи логотипи. 

Парасолі Blunt: якісний підхід до корпоративного брендингу /Фото 5

Фото надані PR-відділом Blunt

Окрім корпоративних замовлень Blunt отримує дедалі більше клієнтів, які купують парасолі для себе завдяки найвищій можливій якості, перевіреній роками. Така покупка – найбільш вигідна та корисна інвестиція для тих, хто цінує дизайн, технологічність і надійний захист. 

Парасолі Blunt: якісний підхід до корпоративного брендингу /Фото 6

Фото надані PR-відділом Blunt

Магазин бренду в Україні вже 8 років офіційно представляє Blunt. У магазині можна придбати готову продукцію або замовити брендування. На кожну парасолю компанія надає 24 місяці гарантії з обовʼязковою безплатною заміною у разі поламання.

Ви знайшли помилку чи неточність?

Залиште відгук для редакції. Ми врахуємо ваші зауваження якнайшвидше.

Попередній слайд
Наступний слайд