Блокування польсько-українського кордону створило в лютому чергу з понад 3000 вантажівок у бік України. Серед них – вантажівки JYSK та постачальник меблів з України в IKEA. Криза змушує меблеві компанії шукати альтернативні шляхи. Це вирішує проблеми чи створює нові?
Форум «Вільна» повертається 20 лютого, щоб стати вашим джерелом ідей, знайомств і можливостей. Долучайтеся до заходу за посиланням! 🎟
До блокади польського кордону міжнародний ритейлер товарів для дому «JYSK Україна» витрачав на доставку замовлення покупця 36 годин. «Стільки часу проходило від завантаження в логістичному центрі Радомсько в Польщі до відвантаження товару на складі магазину у Львові», – написав 21 лютого у LinkedIn Country Director JYSK в Україні Євген Іваниця.
Зараз доставка займає три тижні, пише Іваниця. І це – оптимістичний орієнтовний час очікування. На сьогодні 150 вантажівок із товаром JYSK стоять у чергах на польському кордоні. З них орієнтовно 60 – це товари, закуплені JYSK в українських виробників для продажу в європейських магазинах.
Для JYSK блокада кордону – це значна проблема, говорить Святослав Амелін, засновник мережі «МебельОк», яка обʼєднує 10 салонів меблів в Україні.
«Мережеві ритейлери не мають великих залишків товарів і переважно планують поставки за чітким графіком, – пояснює Амелін. – Зрив поставок зриває продажі».
У грудні через блокаду кордону JYSK недоотримав в обороті більше 100 млн грн, написав Іваниця.
Ви знайшли помилку чи неточність?
Залиште відгук для редакції. Ми врахуємо ваші зауваження якнайшвидше.