Блокування польсько-українського кордону створило в лютому чергу з понад 3000 вантажівок у бік України. Серед них – вантажівки JYSK та постачальник меблів з України в IKEA. Криза змушує меблеві компанії шукати альтернативні шляхи. Це вирішує проблеми чи створює нові?
До блокади польського кордону міжнародний ритейлер товарів для дому «JYSK Україна» витрачав на доставку замовлення покупця 36 годин. «Стільки часу проходило від завантаження в логістичному центрі Радомсько в Польщі до відвантаження товару на складі магазину у Львові», – написав 21 лютого у LinkedIn Country Director JYSK в Україні Євген Іваниця.
Зараз доставка займає три тижні, пише Іваниця. І це – оптимістичний орієнтовний час очікування. На сьогодні 150 вантажівок із товаром JYSK стоять у чергах на польському кордоні. З них орієнтовно 60 – це товари, закуплені JYSK в українських виробників для продажу в європейських магазинах.
Для JYSK блокада кордону – це значна проблема, говорить Святослав Амелін, засновник мережі «МебельОк», яка обʼєднує 10 салонів меблів в Україні.
«Мережеві ритейлери не мають великих залишків товарів і переважно планують поставки за чітким графіком, – пояснює Амелін. – Зрив поставок зриває продажі».
У грудні через блокаду кордону JYSK недоотримав в обороті більше 100 млн грн, написав Іваниця.
Ви знайшли помилку чи неточність?
Залиште відгук для редакції. Ми врахуємо ваші зауваження якнайшвидше.