«Кока-Кола» – один з найвідоміших світових брендів, представлений у 200 країнах. У всьому світі компанія підтримує важливі соціальні проєкти. Крім глобального вкладу, місія компанії – це також розвиток кожного регіону, в якому вона представлена. Як це працює в Україні?
Інвестиції, що окуповуються
«Кока-Кола Беверіджиз Україна» живе інноваціями. У 2021 році компанія інвестує понад 25 млн євро у розширення і модернізацію виробництва. Завдяки цим інвестиціям потужність оновленої лінії з виробництва напоїв у PET-пляшках зросла втричі – до 42 тис. півлітрових пляшок на годину. Також на 80% збільшилося виробництво напоїв у металевих банках – до 90 тис. на годину. Модернізація дозволила поліпшити продуктивність виробництва без збільшення енергоспоживання.
Компанія в Україні інвестує не лише у бізнес-процеси, а також підтримує соціальні проєкти, спрямовані на розвиток суспільства та країни.
Соціальні інвестиції «Кока-Кола»:
- подолання наслідків пандемії;
- зменшення впливу упаковки на довкілля;
- відновлення водних ресурсів;
- підтримка розвитку молоді;
- посилення ролі жінок у суспільстві.
Внесок в економічний розвиток
Сьогодні українське виробництво «Кока-Кола» працює не тільки на локальний ринок, а й поставляє продукцію у Молдову, Білорусь і Вірменію. Така модель роботи є прикладом, як іноземний інвестор формує експортний кластер країни та стає регіональним лідером для менших сусідніх ринків.
Як виробник експортного продукту компанія допомагає усьому ланцюжку постачальників також створювати додану вартість, а значить – генерувати робочі місця, сплачувати податки, утворювати прибуток для своїх інвестицій і зростання. При цьому 71% закупівель відбуваються в локальних постачальників, що залишає гроші в країні. Кожна гривня доданої вартості «Кока-Кола» приносить 10 гривень в економіку. У 2020 році компанія збільшила ВВП України на 11,3 млрд грн, що на 20% більше, ніж у 2019-му.
Допомога під час COVID-19
З початком пандемії компанія зробила паузу в маркетинговій і рекламній діяльності та спрямувала ресурси на боротьбу з наслідками пандемії. Загалом у світі «Кока-Кола» виділила понад $100 млн як гранти неурядовим організаціям, що допомагають боротися з COVID-19.
В Україні компанія також підтримує ініціативи боротьби з пандемією:
- Товариство Червоного Хреста отримало грант фундації «Кока-Кола» у розмірі 8 млн грн. Завдяки йому сім ключових лікарень по всій Україні було оснащено життєво важливим обладнанням.
- Компанія постачає безплатні напої для пацієнтів, лікарів, а також незахищених верств населення – усього надано понад 200 тис. пляшок на момент публікації.
- Співробітники компанії стали волонтерами на Урядовій гарячій лінії з питань COVID-19. 63% звернень громадян України було оброблено командою Coca-Cola HBC за період волонтерського проєкту.
- «Кока-Кола» підтримує ресторани й кафе у нелегкий для них час у рамках кампанії #ВідкритіНібиВперше. Разом з освітнім майданчиком Edera запущено безкоштовний курс, що допомагає власникам готельно-ресторанного бізнесу пережити кризу й адаптуватися до нових реалій.
Стратегія «Світ без відходів»
«Кока-Кола» має глобальну ціль – до 2030 року збирати та переробляти таку саму кількість пакування, яку компанія постачає на ринок. З цією метою розпочато глобальну ініціативу «Світ без відходів». Завдяки співпраці з громадськими організаціями, а також у межах бізнес-асоціацій «Кока-Кола» реалізовує проєкти щодо поводження з відходами пакування, роздільного збирання відходів, екологічної освіти.
- 2020 року зібрано та перероблено 43% обсягу випущеної упаковки.
- 100% упаковки «Кока-Кола Беверіджиз Україна» придатно для переробки.
Підтримка молоді
Ще один стратегічний пріоритет «Кока-Кола» в Україні – підтримка розвитку молоді. Компанія докладає системних зусиль для створення нових можливостей для молодих українців. «Кока-Кола Беверіджиз Україна» співпрацює з ГС «Освіторія» з 2015 року. В межах спільної роботи компанія «Кока-Кола» підтримує розвиток проєкту iLearn – безплатної гейміфікованої платформи з навчальними онлайн-курсами, тестами та вебінарами. Вона допомагає створити рівні можливості у доступі до якісної освіти, незалежно від місця проживання чи соціального статусу.
Вже понад 132 тис. старшокласників скористалися можливістю безкоштовної підготовки до ЗНО на платформі. Зокрема, серед користувачів iLearn – діти, що навчаються в інтернатах або проживають на тимчасово окупованих територіях. Незабаром за підтримки «Кока-Кола» на платформі з’явиться новий сервіс «Тренажер ЗНО», завдяки якому учні зможуть перевіряти свій рівень підготовки у максимально наближених до незалежного оцінювання умовах.
Щоб скористатися платформою й усіма її можливостями, достатньо зареєструватися на сайті iLearn. Онлайн-курси також можна переглянути на YouTube-каналі платформи.
Бізнес-стратегія «Кока-Кола» в Україні базується на фундаментальному принципі створення цінності для суспільства та інтегрується в усі аспекти діяльності. Адже в сучасному нестабільному світі інвестиції в розвиток соціальних та економічних проєктів – це інвестиції в майбутнє країни.
Ви знайшли помилку чи неточність?
Залиште відгук для редакції. Ми врахуємо ваші зауваження якнайшвидше.