якщо немає зв'язку «Київстар», Vodafone і lifecell /колаж Анастасія Решетнік
Категорія
Інновації
Дата

Forbes Digital

«10 годин – дуже висока вимога». «Київстар», Vodafone і lifecell до 1 лютого мали забезпечити зв’язок без світла впродовж 10 годин. Який результат?

3 хв читання

«Київстар», Vodafone і lifecell до 1 лютого мали забезпечити зв’язок без світла впродовж 10 годин Фото колаж Анастасія Решетнік

Прослухати матеріал

Прослухати матеріал

05:41 хвилин

x1
  • 1
  • 1.25
  • 1.5
  • 1.75
  • 2
00:00 / 05:41

На 1 лютого зв’язок операторів «Київстар», Vodafone і lifecell мав стабільно працювати 10 годин без світла. Такою була вимога Національного центру оперативно-технічного управління мережами телекомунікацій (НЦУ). Попри мільярдні інвестиції, повністю виконати вимогу не вдалося. Чи може бути компроміс із НЦУ? 

Отримуйте щоденний лист з останніми матеріалами та головними новинами від Forbes Ukraine

Дякуємо за підписку

Жоден з операторів не виконав повністю вимоги НЦУ через їх складність, каже співрозмовник Forbes Ukraine із одного з операторів. Він спілкувався анонімно, оскільки не уповноважений на офіційні коментарі. Це підтверджує чиновник в одному з відомств, який знайомий із даними компаній про виконання вимог НЦУ.  

Розпорядження НЦУ від липня 2024-го зобов’язує операторів забезпечити резервним живленням 100% своїх базових станцій. «Акумулятори є на більшості наших базових станцій, але забезпечити їх роботу на 10 годин неможливо», – каже топменеджер одного з українських мобільних операторів, який спілкувався анонімно через чутливість теми. «Намагаємося досягти компромісу з державою щодо роботи в блекаути», – додає співрозмовник з іншого оператора.

Ви знайшли помилку чи неточність?

Залиште відгук для редакції. Ми врахуємо ваші зауваження якнайшвидше.

Попередній слайд
Наступний слайд
Перший випуск 2025 року вже у продажу

Замовляйте з безкоштовною доставкою по Україні