Прослухати матеріал
Прослухати матеріал
05:41 хвилин
На 1 лютого зв’язок операторів «Київстар», Vodafone і lifecell мав стабільно працювати 10 годин без світла. Такою була вимога Національного центру оперативно-технічного управління мережами телекомунікацій (НЦУ). Попри мільярдні інвестиції, повністю виконати вимогу не вдалося. Чи може бути компроміс із НЦУ?
Купуйте річну передплату на шість журналів Forbes Ukraine за ціною чотирьох номерів. Якщо ви цінуєте якість, глибину та силу реального досвіду, ця передплата саме для вас.
Жоден з операторів не виконав повністю вимоги НЦУ через їх складність, каже співрозмовник Forbes Ukraine із одного з операторів. Він спілкувався анонімно, оскільки не уповноважений на офіційні коментарі. Це підтверджує чиновник в одному з відомств, який знайомий із даними компаній про виконання вимог НЦУ.
Розпорядження НЦУ від липня 2024-го зобов’язує операторів забезпечити резервним живленням 100% своїх базових станцій. «Акумулятори є на більшості наших базових станцій, але забезпечити їх роботу на 10 годин неможливо», – каже топменеджер одного з українських мобільних операторів, який спілкувався анонімно через чутливість теми. «Намагаємося досягти компромісу з державою щодо роботи в блекаути», – додає співрозмовник з іншого оператора.
Ви знайшли помилку чи неточність?
Залиште відгук для редакції. Ми врахуємо ваші зауваження якнайшвидше.