Категорія
Інновації
Дата

Forbes Digital

Сервіс Nasnaga з орбіти Liki24 навчився заробляти на контрольних медоглядах за підпискою. Як стартап конкурує з клініками та відсутністю культури чекапів в Україні

4 хв читання

Nasnaga від Liki24 /Фото з особистого архіву/колаж Олександра Карасьова

Засновник сервісу доставки медикаментів Liki24.com Антон Авринський, co-CEo Nasnaga Володимир Нерубенко, co-CEo Nasnaga Іван Ляшенко. Фото Фото з особистого архіву/колаж Олександра Карасьова

Медичний стартап Liki24 з оцінкою до $50 млн випустив з тестової версії третій продукт – сервіс підписки на регулярні обстеження Nasnaga. В Україні таку послугу вже пропонують великі приватні лікарні, проте попит на неї не зашкалює. Як засновники планують втілити плани заробити на цьому $100 000 у перший повноцінний рік?

⚡️ Лише 3 дні! Отримайте доступ до річної підписки Forbes Digital зі знижкою 40%. Промокод: MORNING. Оформлюйте підписку за посиланням.

«Виділяти час на запобігання захворюванням набагато вигідніше, ніж хворіти», – каже фаундер сервісу доставки медикаментів Liki24.com Антон Авринський. Заснований ним та партнерами стартап Nasnaga через вісім місяців після запуску майже досягнув беззбитковості та розраховує отримати $100 000 річного виторгу у 2024-му від продажу підписок на комплексне обстеження здоров’я, або ж чекапи.

В Україні така послуга не надто популярна, до того ж стартап не єдиний у цій ніші – комплексні обстеження роблять великі клініки на кшталт «Добробуту». Засновники Nasnaga роблять ставку на корпоративних клієнтів та закордонні ринки, де вже сконцентровано 60% клієнтів компанії. Стартап має близько 120 підписників, 30% з них – корпоративні, серед яких ІТ-компанія Appflame, що виникла на базі продуктової IT-компанії Genesis

Ви знайшли помилку чи неточність?

Залиште відгук для редакції. Ми врахуємо ваші зауваження якнайшвидше.

Попередній слайд
Наступний слайд