Компанія BlackBerry була лідером на ринку смартфонів та символом успіху на Волл-стріт у 2000-х. Наразі ж капіталізація компанії впала з $30 млрд до $3 млрд. Лише одна стратегічна помилка перетворила технологічного гіганта на тінь минулого. Forbes Polska розповідає історію падіння BlackBerry і яким уроком вона може бути для Apple
Купуйте річну передплату на шість журналів Forbes Ukraine за ціною чотирьох номерів. Якщо ви цінуєте якість, глибину та силу реального досвіду, ця передплата саме для вас.
Коли засновник компанії Apple Стів Джобс у 2007 році презентував iPhone, співзасновник компанії BlackBerry Майк Лазарідіс, який ще за сім років до того першим «вставив комп’ютер» у мобільний телефон і забезпечив його клавіатурою, просто знехтував цим. Це була революція, яка проспала наступну революцію.
Сьогодні Apple здається непохитною компанією. Її капіталізація – $3 трлн, щороку вона продає по світу понад 220 млн нових смартфонів, а база лояльних користувачів налічує 1,3 млрд людей. Але коли в середині травня 2025-го найгарячіший стартап світу OpenAI оголосив про придбання стартапу від автора дизайну iPhone Джоні Айва за $6,5 млрд, чимало інвесторів відчули тривогу.
Ви знайшли помилку чи неточність?
Залиште відгук для редакції. Ми врахуємо ваші зауваження якнайшвидше.