Люди, що мають на роботі близьких друзів, більш залучені. Щодня присвячувати хоча б 50% часу справі, яку щиро любиш – запорука щастя. Ідеальний ван-ту-ван триває не довше години, але проводити його потрібно так, щоб співробітник почувався головною людиною у житті керівника. У розмові з Forbes Ukraine дослідник лідерства та менеджменту Сергій Ноздрачов пояснює, чому у будь-якій компанії необхідна любов
Купуйте річну передплату на шість журналів Forbes Ukraine за ціною чотирьох номерів. Якщо ви цінуєте якість, глибину та силу реального досвіду, ця передплата саме для вас.
Коли викладач Києво-Могилянської бізнес-школи Сергій Ноздрачов, 56, пропонує менеджерам розвивати в їхніх компаніях любов, то переважно стикається з трьома реакціями.
Перша – від обережності до відторгнення. Друга – спокійна, індиферентна. Слухачі третьої категорії – зокрема це й військові лідери – кажуть: «А що, ви не знаєте, що є маса ситуацій, коли тільки любов і тримає»?
Ви знайшли помилку чи неточність?
Залиште відгук для редакції. Ми врахуємо ваші зауваження якнайшвидше.