Категорія
Життя
Дата

Forbes Digital

Разом простіше. В Україні бум бізнес-івентів: які заходи готові відвідувати підприємці та хто заробляє на подіях

4 хв читання

бізнес-івенти /Антон Забєльський для Forbes Ukraine

Кількість відвідувачів бізнес-заходів зросла в 1,5 раза порівняно з 2023 роком, зазначає співзасновник квиткового оператора TicketsBox Вадим Чернецький Фото Антон Забєльський для Forbes Ukraine

Кількість бізнесових заходів у 2024-му – найвища за останні роки. Такі івенти мають попит, наприклад, Український маркетинг-форум відвідала рекордна за 17 років кількість гостей. Що шукають бізнесмени на форумах, конференціях, мітапах

Даруємо 40% знижки на річну підписку Forbes Digital. Пропозиція діє за промокодом SEPT40 до 18 вересня включно. Оформлюйте за посиланням.

Перші місяці після початку російського вторгнення організатори Українського маркетинг-форуму, компанія IdeasFirst, вагалися: чи варто проводити традиційний – вже 15-й – форум? Схожі настрої були у більшості вітчизняних івентерів. IdeasFirst вирішили не скасовувати захід, і на початку жовтня 2022-го форум відбувся. «Потреба у спілкуванні в маркетинг-директорів не зникла», – каже засновниця компанії Ірина Бондаренко. Вона не пошкодувала про рішення: за два роки в Україні наступив бум бізнес-івентів, і у 2024-му IdeasFirst провела наймасштабніший форум за 17 років. Подію відвідало понад 1000 гостей.

Про темпи зростання індустрії свідчать дані квиткових операторів: за сім місяців 2024-го на платформі TicketsBox продавалися квитки на понад 230 бізнес-івентів, 135 із яких провели в столиці. Квитки придбали більше 152 000 людей. Кількість відвідувачів зросла в 2,5 раза порівняно з 2023 роком, зазначає співзасновник TicketsBox Вадим Чернецький. Варто зазначити, що не на всі бізнес-івенти продають квитки через операторів.

Ви знайшли помилку чи неточність?

Залиште відгук для редакції. Ми врахуємо ваші зауваження якнайшвидше.

Попередній слайд
Наступний слайд