Кількість бізнесових заходів у 2024-му – найвища за останні роки. Такі івенти мають попит, наприклад, Український маркетинг-форум відвідала рекордна за 17 років кількість гостей. Що шукають бізнесмени на форумах, конференціях, мітапах
Amazon інвестує мільярди доларів у ШІ, роботів та машинне навчання. Якими принципами й правилами керується компанія?
Дізнайтеся вже 22 листопада на Forbes Tech 2024. Купуйте квиток за посиланням!
Перші місяці після початку російського вторгнення організатори Українського маркетинг-форуму, компанія IdeasFirst, вагалися: чи варто проводити традиційний – вже 15-й – форум? Схожі настрої були у більшості вітчизняних івентерів. IdeasFirst вирішили не скасовувати захід, і на початку жовтня 2022-го форум відбувся. «Потреба у спілкуванні в маркетинг-директорів не зникла», – каже засновниця компанії Ірина Бондаренко. Вона не пошкодувала про рішення: за два роки в Україні наступив бум бізнес-івентів, і у 2024-му IdeasFirst провела наймасштабніший форум за 17 років. Подію відвідало понад 1000 гостей.
Про темпи зростання індустрії свідчать дані квиткових операторів: за сім місяців 2024-го на платформі TicketsBox продавалися квитки на понад 230 бізнес-івентів, 135 із яких провели в столиці. Квитки придбали більше 152 000 людей. Кількість відвідувачів зросла в 2,5 раза порівняно з 2023 роком, зазначає співзасновник TicketsBox Вадим Чернецький. Варто зазначити, що не на всі бізнес-івенти продають квитки через операторів.
Ви знайшли помилку чи неточність?
Залиште відгук для редакції. Ми врахуємо ваші зауваження якнайшвидше.