Категорія
Життя
Дата

Forbes Digital

Вартість сезону – $1 млн, маржинальність – понад 30%. Найпопулярніша премʼєра 2024 року «Холостяк» отримала бронзу «Каннських левів». Вісім головних цифр про шоу

2 хв читання

шоу Холостяк у цифрах /Starlight Media

Шоу «Холостяк» з Олександром Тереном переглянули 38 млн разів тільки на телебаченні Фото Starlight Media

Прослухати матеріал

Прослухати матеріал

04:09 хвилин

x1
  • 1
  • 1.25
  • 1.5
  • 1.75
  • 2
00:00 / 04:09

Шоу «Холостяк» з ветераном Олександром Тереном отримало бронзу «Каннських левів» – одного з найпрестижніших рекламних фестивалів світу. Проєкт відзначили за соціальний вплив: 13-й сезон, який переглянули 38 млн разів тільки на телебаченні, покращив ставлення до ветеранів з інвалідністю. Скільки коштувало виробництво й у скільки обійдеться реклама у «Холостяку»?

Купуйте річну передплату на шість журналів Forbes Ukraine за ціною чотирьох номерів. Якщо ви цінуєте якість, глибину та силу реального досвіду, ця передплата саме для вас.

13-й сезон «Холостяка» отримав бронзову нагороду «Каннських левів» у категорії «Різноманіття та інклюзивність в індустрії розваг». Це перший проєкт групи Starlight Media, що подавався на конкурс.

Головним героєм сезону став ветеран та учасник списку Forbes «30 до 30» Олександр Будько (Терен). Під час харківського контрнаступу у 2022-му він отримав поранення та втратив ноги.

Ви знайшли помилку чи неточність?

Залиште відгук для редакції. Ми врахуємо ваші зауваження якнайшвидше.

Попередній слайд
Наступний слайд
Четвертий випуск 2025 року вже у передпродажу

Замовляйте з безкоштовною доставкою по Україні