Прослухати матеріал
Прослухати матеріал
04:09 хвилин
Шоу «Холостяк» з ветераном Олександром Тереном отримало бронзу «Каннських левів» – одного з найпрестижніших рекламних фестивалів світу. Проєкт відзначили за соціальний вплив: 13-й сезон, який переглянули 38 млн разів тільки на телебаченні, покращив ставлення до ветеранів з інвалідністю. Скільки коштувало виробництво й у скільки обійдеться реклама у «Холостяку»?
Купуйте передплату з економією 25% на 6 журналів Forbes Ukraine зі змістовними матеріалами, рейтингами та аналітикою, за ціною 1799 грн замість 2400 грн.
13-й сезон «Холостяка» отримав бронзову нагороду «Каннських левів» у категорії «Різноманіття та інклюзивність в індустрії розваг». Це перший проєкт групи Starlight Media, що подавався на конкурс.
Головним героєм сезону став ветеран та учасник списку Forbes «30 до 30» Олександр Будько (Терен). Під час харківського контрнаступу у 2022-му він отримав поранення та втратив ноги.
Ви знайшли помилку чи неточність?
Залиште відгук для редакції. Ми врахуємо ваші зауваження якнайшвидше.