Категорія
Новини
Дата

Шоу «Холостяк» Starlight Media взяло «бронзу» на Каннських левах

1 хв читання

Холостяк Каннські леви /Starlight Media

Шоу «Холостяк» отримало «бронзу» на фестивалі Каннські леви. Фото Starlight Media

На рекламному фестивалі Каннські леви нагородили 13-й сезон шоу «Холостяк» з ветераном Олександром Тереном. Шоу отримало «бронзу» в категорії «Різноманіття та інклюзивність в індустрії розваг», йдеться на сайті фестивалю.

Форум Підприємців 2025 у Києві. 26–27 червня – два дні практичного контенту, стратегій і нетворкінгу для бізнесу, що зростає. Долучайтеся за посиланням.

Ключові факти

  • Шоу «Холостяк» стало першим проєктом Starlight Media, що отримало нагороду фестивалю Каннські леви. Його відзначили серед найкращих проєктів індустрії розваг, що «відстоюють і реалізують принципи різноманіття, інклюзивності та справедливої репрезентації вразливих груп».
  • Після перегляду 13-го сезону шоу «Холостяк» з Олександром Будьком (Тереном) 71% опитаних глядачів заявили, що вважають ветеранів з інвалідністю сексуально привабливими. До виходу реаліті цей показник був меншим на 19 відсоткових пунктів, засвідчило дослідження Gradus Research і Starlight Media.
  • Срібні нагороди отримали церемонія відкриття Олімпійських ігор у Парижі та короткометражний фільм бренду LʼOreal про Ілон Спехт – одну з небагатьох жінок, які працювали в рекламному агентстві McCann Erickson у 60-х і 70-х роках. Переможці категорії будуть оголошені пізніше.
  • «Холостяк» – один із найдорожчих проєктів медіахолдингу Starlight Media. Вартість сезону «Холостяка» – понад $1 млн, розповів CEO StarLightMedia у випуску YouTube-проєкту Fegoriv Vlog. За його словами, шоу дивиться майже третина українців.

Контекст

Каннські леви – один із найпрестижніших рекламних фестивалів світу. У 2025-му фестиваль триватиме з 16 по 20 червня. Серед українських проєктів фіналістом фестивалю стала також кампанія «Мед мінних полів», створена агенцією Saatchi & Saatchi Ukraine разом з агрокомпанією Kernel, МЗС України, Спілкою пасічників України та Dronarium Ukraine. Проєкт увійшов у шортлісти в категоріях Titanium та Creative Commerce, переможців яких оголосять 19 та 20 червня.

Головним героєм 13-го сезону шоу «Холостяк», що виходило на телеканалі СТБ групи Starlight Media з листопада по кінець грудня 2024-го, став ветеран Олександр Будько (Терен), який під час харківського контрнаступу отримав поранення та втратив ноги. Шоу є адаптацією глобального формату реаліті The Bachelor від Warner Bros. International Television Production, який існує понад 20 років.

Матеріали по темі

Ви знайшли помилку чи неточність?

Залиште відгук для редакції. Ми врахуємо ваші зауваження якнайшвидше.

Попередній слайд
Наступний слайд
Другий випуск 2025 року вже у продажу

Замовляйте з безкоштовною доставкою по Україні