Категорія
Новини
Дата

Alibaba і BMW розроблятимуть ШІ для авто в Китаї

1 хв читання

Alibaba Group Holding Ltd. та BMW AG об’єднають зусилля для створення штучного інтелекту (ШІ) для автомобілів у Китаї. Технологічний гігант прагне заробляти на своїх нових продуктах, а німецький автовиробник намагається наздогнати місцевих конкурентів, які лідирують на цьому важливому ринку. Про це пише Bloomberg 26 березня.

Купуйте річну передплату на шість журналів Forbes Ukraine за ціною чотирьох номерів. Якщо ви цінуєте якість, глибину та силу реального досвіду, ця передплата саме для вас.

Деталі 

  • BMW використає ШІ-технології від компанії Banma, яку підтримує Alibaba, у нових моделях для китайського ринку. Banma створила ці розробки разом із Qwen, частиною Alibaba, чия модель уже застосовується в машинах китайських брендів Xpeng, Zeekr і Leapmotor.
  • Alibaba також допоможе BMW розробити «розумного» асистента з кращим розпізнаванням голосу та функціями планування поїздок. Він умітиме радити місця для паркування, найближчі ресторани й показувати дані про світлофори в реальному часі. Цю систему впровадять у нові моделі, вироблені в Китаї, у 2024 році.
  • BMW також оголосила про масштабну стратегію розвитку ШІ в Китаї, щоб швидше впроваджувати штучний інтелект у свої операції в цій країні. План спрямований на покращення досвіду користувачів, підвищення ефективності роботи та зміцнення співпраці в ланцюжку поставок.
  • Компанія має дослідницькі центри в Пекіні, Шанхаї, Шеньяні та Нанкіні – це найбільша мережа BMW за межами Німеччини.

Контекст 

На початку грудня 2024 року BMW змінило керівництво через кризу в автопромі. Колишній фінансовий директор Ніколас Петер у 2025 році замінить Норберта Райтхофера на посаді голови наглядової ради, щоб зберегти стабільність компанії. Mercedes також оновлює керівництво: Хубертус Троска, очільник китайського підрозділу, піде на пенсію в липні, а його місце займе Олівер Тьоне. Крім того, до ради директорів Mercedes у жовтні приєднається Олаф Шик із Continental AG, замінивши Ренату Юнго Брюнггер, яка йде за власним бажанням.

Обидва виробники стикаються з проблемами: слабка економіка в Азії, перехід клієнтів на місцеві бренди, як-от BYD, і низький попит на електромобілі у Mercedes. BMW краще продає електрокари, але обидві компанії змушені скорочувати витрати через дорогі енергію та робочу силу в Німеччині.

Зміни в керівництві відображають ширші труднощі німецького автопрому. Продажі в Китаї падають, ринок Європи відновлюється повільно, а тарифи Трампа додають проблем. BMW прогнозує, що глобальна тарифна війна у 2024 році коштуватиме компанії €1 млрд.

Матеріали по темі

Ви знайшли помилку чи неточність?

Залиште відгук для редакції. Ми врахуємо ваші зауваження якнайшвидше.

Попередній слайд
Наступний слайд
Третій випуск 2025 року вже у продажу

Замовляйте з безкоштовною доставкою по Україні