Категорія
Новини
Дата

«Біосфера» продала лінію з виробництва підгузків Bambik. Одна з причин – падіння народжуваності

1 хв читання

Один із найбільших українських виробників товарів для дому – компанія «Біосфера» – продала свої потужності з виробництва підгузків Bambik. Про це повідомив президент корпорації Андрій Здесенко в ефірі «Business Breakfast із Володимиром Федоріним».

Як створити продукт, який полюблять клієнти? Отримайте цінні поради від співвласника monobank™ – Олега Гороховського. Купуйте квиток на Форум підприємців, який відбудеться 27 червня.

Ключові факти 

  • «Ми продали лінію з виробництва підгузків, бо бачимо, як скоротилася наша аудиторія», – каже Андрій Здесенко. Він прогнозує значне падіння народжуваності в Україні. 
  • Виробничі лінії «Біосфера» продала партнерській компанії з Тернополя. Її назву Здесенко не озвучив.
  • Водночас компанія залишається дистрибʼютором продукції. «Біосфера» не пішла з ринку товарів для дітей, але більше не є виробником підгузків», – зазначив Здесенко.
  • Він наголосив, що «Біосфера» зосередилася на виробництві чаю.

Контекст

«Біосфера», що заснована у 1997 році, випускає на трьох заводах в Україні та одному в Естонії товари для кухні та прибирання, а також гігієнічну продукцію. Найвідоміші торговельні марки – «Фрекен БОК», Smile, Selpak, Vortex, Bambik та інші. Щомісячний обсяг виробництва становить 8,5 млн пакетів для сміття, 10 млн вологих серветок, 4 млн губок та 1,4 млн ватних паличок.

Потужності корпорації представлені чотирма заводами загальною виробничою площею 35 000 кв. м у Дніпропетровській, Київській та Хмельницькій областях, відкритим виробництвом у Тернополі, а також логістичними комплексами площею 30 000 кв. м.

Спільно з французькою Groupe Lemoine «Біосфера» також володіє заводом в Естонії з виробництва ватної продукції площею 8500 кв. м. У 2022 році компанія придбала австрійську торговельну марку Alufix.

У лютому 2024-го «Біосфера» придбала дистрибʼютора товарів для дому та гігієни – ТОВ «Сервіс Про» (Дніпро). Це підприємство у 2022 році скоротило виторг на 33,9% – до 2,1 млрд, а чистий збиток сягнув 21,6 млн грн порівняно зі 103,8 млн грн чистого прибутку роком раніше.

Матеріали по темі

Ви знайшли помилку чи неточність?

Залиште відгук для редакції. Ми врахуємо ваші зауваження якнайшвидше.

Виправити
Попередній слайд
Наступний слайд
Передзамовлення нового номеру Forbes Ukraine. Купуйте зараз за 209 грн замість 279 грн

Замовляйте з безкоштовною кур’єрською доставкою по Україні