Один із найбільших українських виробників товарів для дому – компанія «Біосфера» – продала свої потужності з виробництва підгузків Bambik. Про це повідомив президент корпорації Андрій Здесенко в ефірі «Business Breakfast із Володимиром Федоріним».
Ключові факти
- «Ми продали лінію з виробництва підгузків, бо бачимо, як скоротилася наша аудиторія», – каже Андрій Здесенко. Він прогнозує значне падіння народжуваності в Україні.
- Виробничі лінії «Біосфера» продала партнерській компанії з Тернополя. Її назву Здесенко не озвучив.
- Водночас компанія залишається дистрибʼютором продукції. «Біосфера» не пішла з ринку товарів для дітей, але більше не є виробником підгузків», – зазначив Здесенко.
- Він наголосив, що «Біосфера» зосередилася на виробництві чаю.
Контекст
«Біосфера», що заснована у 1997 році, випускає на трьох заводах в Україні та одному в Естонії товари для кухні та прибирання, а також гігієнічну продукцію. Найвідоміші торговельні марки – «Фрекен БОК», Smile, Selpak, Vortex, Bambik та інші. Щомісячний обсяг виробництва становить 8,5 млн пакетів для сміття, 10 млн вологих серветок, 4 млн губок та 1,4 млн ватних паличок.
Потужності корпорації представлені чотирма заводами загальною виробничою площею 35 000 кв. м у Дніпропетровській, Київській та Хмельницькій областях, відкритим виробництвом у Тернополі, а також логістичними комплексами площею 30 000 кв. м.
Спільно з французькою Groupe Lemoine «Біосфера» також володіє заводом в Естонії з виробництва ватної продукції площею 8500 кв. м. У 2022 році компанія придбала австрійську торговельну марку Alufix.
У лютому 2024-го «Біосфера» придбала дистрибʼютора товарів для дому та гігієни – ТОВ «Сервіс Про» (Дніпро). Це підприємство у 2022 році скоротило виторг на 33,9% – до 2,1 млрд, а чистий збиток сягнув 21,6 млн грн порівняно зі 103,8 млн грн чистого прибутку роком раніше.
Ви знайшли помилку чи неточність?
Залиште відгук для редакції. Ми врахуємо ваші зауваження якнайшвидше.