Компанія «Інтерпайп» через блокування польсько-українського кордону в листопаді недоотримала або додатково витратила $1,2 млн. Про це повідомив директор із забезпечення закупівель і логістики групи Олексій Яновський у відповіді на запит «Інтерфакс-Україна».
Amazon інвестує мільярди доларів у ШІ, роботів та машинне навчання. Якими принципами й правилами керується компанія?
Дізнайтеся вже 22 листопада на Forbes Tech 2024. Купуйте квиток за посиланням!
Ключові факти
- За підсумками девʼяти місяців на частку автомобільних перевезень до Європи припадало 38% від усієї відвантаженої продукції «Інтерпайп», повідомив Яновський.
- Через блокаду кордону «Інтерпайп» не доставила уже виготовлену продукцію європейським клієнтам, також частину замовлень було перенесено з листопада на грудень. «Це наші прямі збитки в листопаді від страйку», – сказав директор із закупівель і логістики.
- Яновський також повідомив, що, крім цього, є й непрямі збитки. Зокрема, щоб уникнути заблокованих пунктів пропуску, потік авто було переспрямовано на інші вільні переходи в Словаччині та Румунії. Збільшення транспортного плеча призвело до зростання вартості транспортування продукції.
- Крім того, «Інтерпайп» купувала низку товарів за імпортом, який також не може поставити через блокаду.
Контекст
З 6 листопада перевізники з Польщі розпочали страйк на кордоні з Україною, заблокувавши три пункти пропуску для проїзду вантажного транспорту: «Корчова – Краковець», «Хребенне – Рава-Руська» та «Дорогуськ – Ягодин».
У середньому один день простою через страйк на польсько-українських пунктах пропуску завдає одній українській компанії близько 1 млн грн втрат, підрахувала Європейська Бізнес Асоціація. За оцінкою Федерації роботодавців, наразі економіка зазнала понад €400 млн збитків внаслідок блокування кордону.
Ви знайшли помилку чи неточність?
Залиште відгук для редакції. Ми врахуємо ваші зауваження якнайшвидше.