Категорія
Новини
Дата

Британська M&S інвестує $587 млн у нові магазини та планує розширити модель франчайзингу

2 хв читання

Британський ритейлер одягу та продуктів харчування Marks & Spencer планує відкрити 20 нових, більших магазинів у 2023–2024 роках у межах радикальної реконструкції своєї торговельної нерухомості, в яку він інвестуватиме £480 млн ($587 млн), пише Reuters.

⚡️ Лише 3 дні! Отримайте доступ до річної підписки Forbes Digital зі знижкою 40%. Промокод: MORNING. Оформлюйте підписку за посиланням.

Ключові факти

  • Група заявила, що інвестиції створять понад 3400 нових робочих місць у всій Великій Британії. Дії M&S показують важливість офлайн-магазинів для ритейлерів, незважаючи на зростання онлайн-покупок за останні два десятиліття. M&S та інші ритейлери одягу Next і JD Sports Fashion підкреслили перехід від онлайн-покупок до фізичних покупок у період різдвяних продажів після пандемії.
  • Дані IMRG, організації електронної комерції, минулого тижня показали, що роздрібні онлайн-продажі у Великій Британії вперше в історії впали минулого року, скоротившись на 10,5% порівняно з аналогічним періодом минулого року.
  • У жовтні минулого року M&S виклала плани щодо прискорення так званої програми ротації магазинів, виконавши початковий пʼятирічний план протягом трьох років до 2025–2026 років.
  • План включає скорочення кількості магазинів M&S з повним асортиментом на 67, залишивши 180 магазинів вищої якості та вищої продуктивності, які продають повний асортимент одягу, товарів для дому та продуктів харчування, а також збільшення кількості магазинів лише з продуктами харчування на 104 – до 420.
  • M&S, яка минулого тижня повідомила про вищі, ніж очікувалося, різдвяні продажі, заявила, що її новий портфель магазинів на 2023–2024 роки включає вісім магазинів повного асортименту, зокрема в Лідсі, Ліверпулі, Бірмінгемі та Манчестері. Також заплановано будівництво 12 нових фудхолів M&S.
  • Крім інвестицій у власні магазини, M&S планує розширити свою модель франчайзингу, щоб розширити пропозицію магазинів біля будинку, спираючись на партнерські відносини з BP, Moto, SSP та Costa.

Контекст

У листопаді минулого року мережа модних магазинів Primark оголосила про плани інвестувати £140 млн у свої магазини у Великій Британії протягом наступних двох років, відкривши як мінімум чотири нові магазини, які створять 850 робочих місць.

Іспанська компанія Inditex, яка є власником бренду Zara, збільшила чистий прибуток на 24% за перші девʼять місяців фінансового року, оскільки зростання цін допомогло компенсувати послаблення світового попиту на одяг. Вартість компанії, чиї бренди також включають Massimo Dutti та Bershka, зросла до €3,1 млрд ($3,3 млрд) з €2,5 млрд рік тому.

У жовтні стало відомо, що холдинг Inditex (бренди Zara та Zara Home, Massimo Dutti, Bershka, Pull&Bear, Stradivarius та Oysho) планує залишитися в РФ та передати свій місцевий бізнес партнерам із «дружньої» країни, писав «Коммерсантъ» із посиланням на ухвалу арбітражного суду Самарської області від 30 вересня.

Водночас головний конкурент Inditex – шведський модний гігант Hennes & Mauritz (H&M) наприкінці листопада почав звільняти персонал у відповідь на кризу вартості життя. Бренд намагається заощадити 2 млрд шведських крон ($190 млн) у рік. Дії другого у світі ритейлера модного одягу зі скорочення персоналу, в основному в бек-офісі, відбуваються на тлі інфляції і різкого зростання витрат, повʼязаних з війною в Україні, які змушують компанії по всій Європі та США економити гроші.

Матеріали по темі

Ви знайшли помилку чи неточність?

Залиште відгук для редакції. Ми врахуємо ваші зауваження якнайшвидше.

Попередній слайд
Наступний слайд