Компанія Facebook повідомила про зростання квартального доходу і прибутку. Цьому сприяли високі витрати на цифрову рекламу, пише The Wall Street Journal.
Ключові факти
- Чистий прибуток у другому кварталі 2021 року збільшився вдвічі порівняно з аналогічним періодом минулого року і склав $10,39 млрд. Це значно перевершило очікування аналітиків Refinitiv, пише CNBC.
- Дохід Facebook зріс на 56% – до $29,08 млрд, що є найшвидшим ростом із 2016 року. Для порівняння: в попередньому кварталі дохід збільшився на 48%. Майже увесь дохід забезпечила реклама – $28,6 млрд. Причому середня ціна за рекламу зросла на 47%, а кількість рекламних оголошень на 6%. Інші напрямки бізнесу, в тому числі споживче обладнання, таке як гарнітури віртуальної реальності Oculus, принесли $497 млн доходу.
- Кількість щомісячних активних користувачів збільшилася на 7%, до $2,9 млрд, а середній дохід на користувача (ARPU) – $10,12.
Контекст
Незважаючи на високі фінпоказники, акції компанії впали більш ніж на 3%. Причиною цього стали очікування Facebook уповільнення зростання доходу в другій половині цього року. Один із факторів – проходження періоду активного росту. Зокрема, у США й Канаді, де Facebook приносить більш високий середній дохід на користувача, ніж в інших регіонах, компанія повідомила про 195 млн активних користувачів у день, як і в першому кварталі. У Європі цей показник знизився до 307 млн із 309 млн у першому кварталі.
Ще один фактор – зміна конфіденційності Apple Inc. в операційній системі iOS може обмежити можливості компанії з таргетингу реклами. В поточному кварталі очікується значніший вплив, ніж у попередньому, оскільки все більше людей оновлюють iPhone та iPad.
Водночас гендиректор Facebook Марк Цукерберг зазначив, що тепер компанія сконцентрується на будівництві цифрового «метавсесвіту». За його словами, реклама, ймовірно, стане значущою його частиною. Тому мета Facebook полягатиме не в продажу пристроїв, а в зароблянні грошей за рахунок продажу цифрових товарів у «метавсесвіті».
Ви знайшли помилку чи неточність?
Залиште відгук для редакції. Ми врахуємо ваші зауваження якнайшвидше.