Категорія
Новини
Дата

H&M змінив керівництво у Cхідній Європі. Регіональною менеджеркою стала Катажина Нєміровіч-Майтас

1 хв читання

Регіональна менеджерка H&M у Східній Європі Катажина Нєміровіч-Майтас /надано пресслужбою

Регіональна менеджерка H&M у Східній Європі Катажина Нєміровіч-Майтас Фото надано пресслужбою

Катажина Нєміровіч-Майтас стала новою регіональною менеджеркою H&M у Cхідній Європі, повідомляє пресслужба компанії. В її підпорядкуванні будуть операції у 21 країні. Попередник Нєміровіч-Майтас – Мемет Арісой, який обіймав посаду протягом трьох років, – стане директором з продажів регіонів.

Amazon інвестує мільярди доларів у ШІ, роботів та машинне навчання. Якими принципами й правилами керується компанія?

Дізнайтеся вже 22 листопада на Forbes Tech 2024. Купуйте квиток за посиланням!

Ключові факти

  • Катажина Нєміровіч-Майтас працює в H&M 17 років. Має значний досвід у сфері продажів, працювавши на різних посадах, таких як Store Manager, Area Controller, Area Manager і Sales Manager. Нєміровіч-Майтас обіймала посаду Country Manager в Іспанії та Португалії, а також в Італії.
  • На новій посаді Нєміровіч-Майтас управлятиме регіональною та локальними командами у 21 країні, що входять до регіону H&M Східна Європа (REEU). Головний офіс регіону розташований у Варшаві в Польщі.
  • Мемет Арісой, який обіймав посаду регіонального менеджера H&M у Східній Європі протягом останніх трьох років, продовжить шлях в H&M Group як Chief Sales Officer регіонів (включно з франчайзингом). Він відповідатиме за комерційну стратегію та реалізацію продажів. 

Контекст

Регіон H&M Східна Європа охоплює три ринки збуту: ринок збуту Польщі, ринок збуту Греції та ринок збуту Туреччини. Кожен з них містить від 3 до 10 країн. Україна входить до ринку збуту Польщі.

H&M поновив діяльність в Україні у листопаді 2023-го. Сьогодні в мережі H&M – 10 магазинів у Харкові, Києві, Одесі, Львові.

За результатами роботи у минулому році мережа збільшила виторг майже на 60%, до 241,8 млн проти 2022-го, свідчать дані YouControl. Але прибуток компанії за 2023 рік впав на 61%, до 22 млн грн.

За перше півріччя 2024 року H&M реалізував продукції майже на 594,2 млн грн і отримав 152,1 млн грн прибутку. За аналогічний період минулого року виторгу немає, оскільки магазини були зачинені, а збиток оператора становив 22 млн грн.

Матеріали по темі

Ви знайшли помилку чи неточність?

Залиште відгук для редакції. Ми врахуємо ваші зауваження якнайшвидше.

Попередній слайд
Наступний слайд