Категорія
Новини
Дата

H&M змінив керівництво у Cхідній Європі. Регіональною менеджеркою стала Катажина Нєміровіч-Майтас

1 хв читання

Регіональна менеджерка H&M у Східній Європі Катажина Нєміровіч-Майтас /надано пресслужбою

Регіональна менеджерка H&M у Східній Європі Катажина Нєміровіч-Майтас Фото надано пресслужбою

Катажина Нєміровіч-Майтас стала новою регіональною менеджеркою H&M у Cхідній Європі, повідомляє пресслужба компанії. В її підпорядкуванні будуть операції у 21 країні. Попередник Нєміровіч-Майтас – Мемет Арісой, який обіймав посаду протягом трьох років, – стане директором з продажів регіонів.

Практичний МBA від Forbes на реальних кейсах, щоб прокачати навички управління на прикладі Володимира Кудрицького, ексголови правління «Укренерго». 

Премʼєра другого сезону YouTube проєкту «Директорія» вже на каналі Forbes Ukraine!

Ключові факти

  • Катажина Нєміровіч-Майтас працює в H&M 17 років. Має значний досвід у сфері продажів, працювавши на різних посадах, таких як Store Manager, Area Controller, Area Manager і Sales Manager. Нєміровіч-Майтас обіймала посаду Country Manager в Іспанії та Португалії, а також в Італії.
  • На новій посаді Нєміровіч-Майтас управлятиме регіональною та локальними командами у 21 країні, що входять до регіону H&M Східна Європа (REEU). Головний офіс регіону розташований у Варшаві в Польщі.
  • Мемет Арісой, який обіймав посаду регіонального менеджера H&M у Східній Європі протягом останніх трьох років, продовжить шлях в H&M Group як Chief Sales Officer регіонів (включно з франчайзингом). Він відповідатиме за комерційну стратегію та реалізацію продажів. 

Контекст

Регіон H&M Східна Європа охоплює три ринки збуту: ринок збуту Польщі, ринок збуту Греції та ринок збуту Туреччини. Кожен з них містить від 3 до 10 країн. Україна входить до ринку збуту Польщі.

H&M поновив діяльність в Україні у листопаді 2023-го. Сьогодні в мережі H&M – 10 магазинів у Харкові, Києві, Одесі, Львові.

За результатами роботи у минулому році мережа збільшила виторг майже на 60%, до 241,8 млн проти 2022-го, свідчать дані YouControl. Але прибуток компанії за 2023 рік впав на 61%, до 22 млн грн.

За перше півріччя 2024 року H&M реалізував продукції майже на 594,2 млн грн і отримав 152,1 млн грн прибутку. За аналогічний період минулого року виторгу немає, оскільки магазини були зачинені, а збиток оператора становив 22 млн грн.

Матеріали по темі

Ви знайшли помилку чи неточність?

Залиште відгук для редакції. Ми врахуємо ваші зауваження якнайшвидше.

Попередній слайд
Наступний слайд