Категорія
Новини
Дата

Компанія-власник Viber планує запустити власну ШІ-модель

Японська компанія Rakuten працює над власною великою мовною моделлю штучного інтелекту, повідомив CNBC генеральний директор техногіганта Хіроші Мікітані. За його словами, впровадження ШІ забезпечить Rakuten «величезне прибуткове зростання».

📲 45 секунд – на один пост, 20 хвилин на день, щоб дізнатися головні економічні та бізнесові новини. Підписуйтеся на Telegram-канал Forbes Ukraine, щоб економити час.

Ключові факти

  • За словами Мікітані, Rakuten має низку підприємств – від банківської справи до електронної комерції та телекомунікацій, тому має великий обсяг «дуже унікальних» даних для навчання своєї великої мовної моделі (LLM). «Ні у кого немає такого набору даних, як у нас», – додав він.
  • Компанія планує використати модель штучного інтелекту всередині компанії для підвищення операційної ефективності, перш ніж відкрити її для бізнесу.
  • Згодом компанія хоче запропонувати цю модель стороннім компаніям для подальшого розвитку, подібно до Amazon.
  • Генеральний директор додав, що термінів запуску немає, але велику мовну модель, можливо, представлять протягом наступних кількох місяців.

Контекст

На сьогоднішній день великі технологічні гіганти США та Китаю запускають власні великі мовні моделі. OpenAI, Amazon та Google є одними з найвідоміших у США. У Китаї Baidu, Alibaba та Tencent також запустили власні моделі.

Японські фірми дещо відстають від своїх американських та китайських колег. Але вони намагаються швидко надолужити втрачене.

Телекомунікаційна група NTT оголосила цього місяця, що її власна LLM буде доступна в березні. У листопаді телекомунікаційний підрозділ SoftBank оголосив, що його платформа генеративних обчислень на базі штучного інтелекту працює.

Матеріали по темі

Ви знайшли помилку чи неточність?

Залиште відгук для редакції. Ми врахуємо ваші зауваження якнайшвидше.

Виправити
Попередній слайд
Наступний слайд
Новий номер Forbes Ukraine

Замовляйте з безкоштовною кур’єрською доставкою по Україні