Компанія «Нова пошта» запустила новий сервіс «Легке повернення». Відтепер покупці можуть безкоштовно повернути товар продавцю, який не підійшов, протягом 14 днів після отримання посилки на «Новій пошті», йдеться у пресрелізі компанії.
Головні матеріали Forbes Ukraine. Раз на тиждень на вашій пошті.
Ключові факти
- «Нова пошта» здійснює лише доставку, тому перед відправленням посилки покупцю обов’язково потрібно зв’язатися із продавцем, домовитися про повернення товару та коштів, наголошується у повідомленні.
- Сервіс «Легке повернення» доступний тільки у мобільному додатку та онлайн-кабінеті. Повернути безкоштовно можна документи або посилки до 30 кг. Для повернення вантажних відправлень діють звичайні тарифи.
- Сервіс «Легке повернення» може бути недоступним, якщо за посилкою були замовлені послуги «Переадресація», «Повернення» або продавець заблокував таку можливість. Деякі товари не підлягають поверненню згідно із законодавством – наприклад, ліки, білизна тощо.
- Послуга не включає повернення коштів за товар, який не підійшов. Для узгодження процедури повернення коштів потрібно зв’язатися напряму з продавцем.
Контекст
У лютому «Нова пошта» запустила послугу пакування для поштоматів. Тепер із поштоматів «Нової пошти» можна відправляти незапаковані посилки. Їх запакує курʼєр за 15 грн, незалежно від розміру посилки.
У березні компанія оновила «Сейф-сервіс» у мобільному додатку. Відтепер покупцю не потрібно робити передплати на карту продавця, а продавець отримує безкоштовну зворотну доставку у разі відмови від товару.
Зважаючи на стрибки цін на пальне та інші витрати, «Нова пошта» з початку 2023 року внесла зміни до тарифів.
У «Новій пошті» зазначили, що продовжують відкривати нові відділення, будують і відновлюють зруйновані термінали, забезпечують доставку посилок на звільнені території.
Також компанія заявила, що власним коштом купує генератори, додаткове обладнання для посилення зв’язку, створює запаси пального, аби відділення були «пунктами незламності».