Компанія «Нова пошта» запустила новий сервіс «Легке повернення». Відтепер покупці можуть безкоштовно повернути товар продавцю, який не підійшов, протягом 14 днів після отримання посилки на «Новій пошті», йдеться у пресрелізі компанії.
Ключові факти
- «Нова пошта» здійснює лише доставку, тому перед відправленням посилки покупцю обов’язково потрібно зв’язатися із продавцем, домовитися про повернення товару та коштів, наголошується у повідомленні.
- Сервіс «Легке повернення» доступний тільки у мобільному додатку та онлайн-кабінеті. Повернути безкоштовно можна документи або посилки до 30 кг. Для повернення вантажних відправлень діють звичайні тарифи.
- Сервіс «Легке повернення» може бути недоступним, якщо за посилкою були замовлені послуги «Переадресація», «Повернення» або продавець заблокував таку можливість. Деякі товари не підлягають поверненню згідно із законодавством – наприклад, ліки, білизна тощо.
- Послуга не включає повернення коштів за товар, який не підійшов. Для узгодження процедури повернення коштів потрібно зв’язатися напряму з продавцем.
Контекст
У лютому «Нова пошта» запустила послугу пакування для поштоматів. Тепер із поштоматів «Нової пошти» можна відправляти незапаковані посилки. Їх запакує курʼєр за 15 грн, незалежно від розміру посилки.
У березні компанія оновила «Сейф-сервіс» у мобільному додатку. Відтепер покупцю не потрібно робити передплати на карту продавця, а продавець отримує безкоштовну зворотну доставку у разі відмови від товару.
Зважаючи на стрибки цін на пальне та інші витрати, «Нова пошта» з початку 2023 року внесла зміни до тарифів.
У «Новій пошті» зазначили, що продовжують відкривати нові відділення, будують і відновлюють зруйновані термінали, забезпечують доставку посилок на звільнені території.
Також компанія заявила, що власним коштом купує генератори, додаткове обладнання для посилення зв’язку, створює запаси пального, аби відділення були «пунктами незламності».
Ви знайшли помилку чи неточність?
Залиште відгук для редакції. Ми врахуємо ваші зауваження якнайшвидше.