Компанія McDonaldʼs вперше з 2020 року зіткнулася з глобальним падінням продажів, оскільки споживачі по всьому світу незадоволені високою вартістю бургерів, картоплі фрі та напоїв, пише Financial Times. Хоча квартальний дохід у $6,49 млрд практично не змінився порівняно з минулим роком, чистий прибуток знизився на 12% до $2,02 млрд, не виправдавши очікувань Уолл-стріт.
Падіння попиту у США посилило побоювання, що після багатьох років підтримки найбільшої економіки світу після пандемії споживча активність досягла піку.
Купуйте річну передплату на шість журналів Forbes Ukraine за ціною чотирьох номерів. Якщо ви цінуєте якість, глибину та силу реального досвіду, ця передплата саме для вас.
Ключові факти
- Продажі у мережі ресторанів швидкого харчування впали на 1% у річному обчисленні у другому кварталі, знизившись як у міжнародних філіях, так і у філії McDonaldʼs у США.
- Глобальне зниження продажів, що включає продажі у власних і франчайзингових закладах стало першим падінням з останнього кварталу 2020 року.
- Скорочення кількості клієнтів призвело до падіння продажів у США на 0,7% у другому кварталі, порівняно зі зростанням на 10,3% роком раніше.
- Нещодавно компанія попередила, що війна в Газі завдала шкоди її бізнесу в деяких країнах Близького Сходу, а також в Індонезії та Малайзії. Продажі також знизилися у Китаї та Франції.
- Генеральний директор компанії Кріс Кемпчінскі заявив, що споживачі стали більш перебірливими до своїх витрат.
- Скоригований прибуток McDonaldʼs у другому кварталі склав $2,97 на акцію, що нижче за торішній показник у $3,17.
Контекст
McDonaldʼs має понад 40 000 ресторанів у більш ніж 100 країнах. Близько 41% від $25,5 млрд виручки торік надійшло із США.
Президент McDonaldʼs USA Джо Ерлінгер повідомив у відкритому листі у травні, що середня вартість обіду Big Mac зросла на 27% з 2019 року до $9,29 у США. У США зростання цін на бургери та піцу змусили людей перейти на доступні варіанти харчування вдома, що призвело до зниження попиту в індустрії швидкого харчування.
McDonaldʼs та конкуренти тепер пропонують знижки, щоб повернути клієнтів. Акції від McDonaldʼs у США наприкінці минулого місяця збільшили відвідуваність, згідно з Placer.ai, який відстежує дані про місцезнаходження з мобільних пристроїв.

Ви знайшли помилку чи неточність?
Залиште відгук для редакції. Ми врахуємо ваші зауваження якнайшвидше.