Компанія Meta Platforms, материнська компанія Facebook, планує запустити платформу Threads у Європі в грудні, пише The Wall Street Journal із посиланням на джерела. Розширення є сигналом, що компанія має намір розвивати сервіс мікроблогів.
Amazon інвестує мільярди доларів у ШІ, роботів та машинне навчання. Якими принципами й правилами керується компанія?
Дізнайтеся вже 22 листопада на Forbes Tech 2024. Купуйте квиток за посиланням!
Ключові факти
- Запуск є найбільшим розширенням ринку Threads із моменту його дебюту в липні і свідчить про прихильність сервісу мікроблогів, який конкурує з платформою X Ілона Маска, раніше відомою як Twitter.
- У матеріалі зазначається, що для дотримання правил ЄС Meta може запропонувати користувачам у регіоні режим «тільки для перегляду». Це означає, що користувачам не потрібно створювати профіль для перегляду повідомлень. Але їм, можливо, доведеться його створити для публікації.
- Наразі неясно, чи зможуть користувачі підписуватись на інші профілі.
- Раніше цього місяця компанія надала користувачам можливість видалити свій профіль Threads, не видаляючи при цьому профіль в Instagram.
- Хоча в Threads поки що немає реклами, сервіс збирає масу даних і використовує Instagram як механізм входу до системи. Відповідно до правил ЄС, таких як Закон про цифрові послуги та Закон про цифрові ринки, великі платформи повинні отримувати згоду користувачів на збір даних для персональної реклами.
- Запуск Threads у ЄС призведе до розширення глобальної участі платформи, у жовтні генеральний директор Meta Марк Цукерберг передбачав, що в найближчі кілька років Threads досягне 1 млрд користувачів.
Контекст
6 липня Марк Цукерберг запустив власну альтернативу Twitter – Threads. Вона одночасно запрацювала у 100 країнах світу, зокрема й в Україні.
За лічені дні додаток подолав позначку в 100 млн завантажень. Це сталося швидше, ніж у ChatGPT, у якого пішло на це два місяці.
Twitter погрожує подати до суду на Meta, звинувативши її у переманюванні співробітників для створення конкурента.
Згодом SensorTower і SimilarWeb повідомили, що у Threads скоротилася кількість активних користувачів, а також зменшився час, який вони проводять у застосунку. На піку свого розвитку через кілька днів після запуску в Threads було майже 50 млн активних користувачів на день по всьому світу. З того часу ця кількість впала до менш ніж 10 млн, повідомила компанія.
Ви знайшли помилку чи неточність?
Залиште відгук для редакції. Ми врахуємо ваші зауваження якнайшвидше.