Категорія
Новини
Дата

Не тільки McDonaldʼs. ОККО запустила сервіс видачі готових страв на своїх АЗК – ОККО Drive

1 хв читання

ОККО Drive /пресслужба ОККО

Тепер водіям, щоб замовити їжу та напої з асортименту кафе, не треба виходити з автомобіля. Фото пресслужба ОККО

Найбільша паливна мережа країни ОККО Віталія Антонова запустила на двох своїх АЗС у Львові та Тернополі новий сервіс видачі готових страв ОККО Drive. На черзі ще вісім точок на заправках у Львові. Заплановані інвестиції у новий формат до кінця 2024-го – $1,8 млн, повідомили Forbes Ukraine у пресслужбі компанії.

Команда Forbes відібрала 250 найбільш перспективних компаній. Хто потрапив у перелік NEXT 250? Дізнавайтесь у новому випуску Forbes Ukraine! Купуйте журнал вже зараз!

Деталі 

  • «Сучасні АЗК перестали бути місцем, куди заїжджають суто для заправки пальним, – каже операційний директор мережі ОККО Олена Ворошило. – Поряд з паливною конкуренцією, все більше загострюється конкуренція у сервісах, кави та їжі, швидкості обслуговування та діджиталізації». 
  • Тому ОККО бачить перспективи у новій ніші – швидке обслуговування у форматі Drive, додає вона.
  • Ідея відкрити на АЗК ОККО сервіси видачі готових страв з’явилася ще до війни. Тестовий ОККО Drive було відкрито на АЗК у Львові у 2021 році. На ньому було відпрацьовано всі процеси і проаналізований попит клієнтів на даний сервіс. 
  • У 2023 році ОККО повернулася до реалізації проєкту у доопрацьованому і оновленому форматі. Для стійок замовлення та видачі страв був розроблений футуристичний дизайн. Заплановані інвестиції у відкриття Drive на рівні близько $1,8 млн у 2024 році.
  • Тепер водіям, щоб замовити їжу та напої, не треба виходити з автомобіля. Дві пілотні точки вже запрацювали у Львові та Тернополі, на черзі ще 8 ОККО Drive на АЗК у Львові. 

Контекст

Український паливний ринок – це понад 10 млн т пального на загальну суму понад 500 млрд грн, за даними «Консалтингової групи А-95». Третину роздрібного ринку займають дві компанії, які у 2023 році закріпили лідируючі позиції: ОККО Віталія Антонова і WOG Сергія Лагура та Світлани Івахів. У порівнянні з довоєнним 2021 роком ОККО наростила частку на ринку на п’ять відсоткових пунктів, до 18,7%, WOG – на 3,5 в.п., до 13,6%. Детальніше про те, кому належать та скільки заробляють найбільші паливні компанії України – у матеріалі Forbes Ukraine.

Матеріали по темі

Ви знайшли помилку чи неточність?

Залиште відгук для редакції. Ми врахуємо ваші зауваження якнайшвидше.

Попередній слайд
Наступний слайд
В новому журналі Forbes Ukraine: список NEXT 250 перспективних компаній малого та середнього бізнесу

Замовляйте з безкоштовною кур’єрською доставкою по Україні