Категорія
Новини
Дата

Netflix готується додати контент у стилі традиційного ТБ і веде переговори про партнерство зі Spotify – WSJ

1 хв читання

Netflix планує розширити асортимент контенту, повертаючись до форматів, характерних для традиційного кабельного телебачення. Зокрема, компанія вела переговори з музичним сервісом Spotify про можливе партнерство у створенні проєктів, таких як музичні премії чи концертні шоу. Про це пише The Wall Street Journal, посилаючись на джерела.

Купуйте річну передплату на шість журналів Forbes Ukraine за ціною чотирьох номерів. Якщо ви цінуєте якість, глибину та силу реального досвіду, ця передплата саме для вас.

Деталі 

  • Серед потенційних спільних проєктів Netflix і Spotify – інтерв’ю зі знаменитостями та документальні фільми про актуальні події.
  • Паралельно Netflix відроджує популярне американське талант-шоу Star Search («Пошук зірок») і готується до запуску нового проєкту Building the Band («Створення гурту»), де покажуть процес відбору музикантів у гурти. Прем’єра шоу запланована на наступний рік. Також у розробці перебуває музичний конкурс, який має стартувати найближчими місяцями.
  • Оскільки мільйони людей у всьому світі відмовляються від кабельного телебачення або ніколи його не використовували, Netflix стає їхнім основним джерелом контенту. Компанія активно працює над розширенням пропозиції, створюючи не лише фільми й серіали, а й реаліті-шоу, стендап-виступи та прямі трансляції.

Контекст 

Глобальний ринок традиційного телебачення продовжує стрімко скорочуватися. За даними дослідження Kantar, частка людей, які користуються виключно лінійним ТБ, зменшилася з 12% у 2021 році до лише 7% у 2025-му. Водночас зростає кількість користувачів онлайн-відео та VoD-сервісів: їхня частка зросла з 20% до 25%. Середньодобовий перегляд традиційного ТБ знижується в середньому на 2% на рік, навіть попри короткочасне зростання під час великих подій, як-от Олімпійські ігри чи чемпіонати Європи.

Цей тренд негативно впливає на рекламні доходи телебачення. За 2024 рік глобальний ринок ТВ-реклами просів на 4,5%, при цьому кількість рекламних блоків зменшилася на 6%, а число брендів-замовників – на 12 %. У 2025 році очікується подальше падіння – за прогнозами WARC, до $143,6 млрд, тобто ще на 6,5% менше. Загальний прогноз Statista – щорічне падіння рекламних доходів у традиційному ТБ на 1-2 % щороку, до 2029 року.

Матеріали по темі

Ви знайшли помилку чи неточність?

Залиште відгук для редакції. Ми врахуємо ваші зауваження якнайшвидше.

Попередній слайд
Наступний слайд
Третій випуск 2025 року вже у продажу

Замовляйте з безкоштовною доставкою по Україні