Категорія
Новини
Дата

«Укрзалізниця» вийшла на 40% довоєнного рівня вантажопотоку. На початку війни вантажопотік упав у п'ять разів

АТ «Укрзалізниця» у квітні перевозила 296 000 т вантажу на добу, що становить 40% довоєнного рівня. Про це повідомив очільник УЗ Олександр Камишін в інтервʼю виданню «Медуза».

Ключові факти

  • На початку війни комерційний вантажопотік впав упʼятеро — до 150 000 т вантажу на добу. До війни компанія перевозила 700 000 т вантажу на добу.
  • «Березень закрили із цифрою 257 000 т вантажу на добу, квітень – 296 000 т. У травні буде понад 300 000 т. Ми повертаємо вантажопотік і зараз йдемо на рівні 40% довоєнного обсягу», — сказав Камишін.
  • «Укрзалізниця» була ініціатором відновлення роботи заводів, щоб відновити перевезення, за словами Камишіна. «Разом із міністром інфраструктури Олександром Кубраковим, разом із першим віцепремʼєр-міністром Юлією Свириденко командою їздили до промпідприємств, щонайменше пʼять зустрічей у регіонах було у такому складі. Просили власників компаній, керівників заводів, металургійних комбінатів відновлювати роботу, запускатись, відправляти вантажі. Тому що для нас усіх це робота. Для країни це податки, для місцевих людей — зарплати, а залізниці — довгоочікувана тонна вантажу», — розповів очільник УЗ.
  • Проблема підприємств була в тому, що не було розуміння, як розбудувати логістику та як відновити роботу, пояснює Камишін. Серед цих заводів «АрселорМіттал Кривий Ріг», «Запоріжсталь». «Ми їм допомагали переналаштувати логістику сировини, готової продукції. Зрештою нас покликали на запуск обох комбінатів. Це була велика честь для мене та для команди. Бо обидва комбінати працювали без зупинки 75 років. Востаннє вони зупинялися під час Другої світової війни. І тепер вдруге. Близько місяця вони не працювали», — сказав він.

Контекст

Через пошкодження залізничної інфраструктури Україна втратила понад $3,5 млрд, свідчать дані проєкту «Росія заплатить». 

«Укрзалізниця» на сьогодні не контролює не більше ніж 10% своєї інфраструктури. У найгірші дні війни УЗ не контролювала 25% інфраструктури.

Матеріали по темі