Обсяги продажів онлайн-ритейлера Rozetka за підсумками 2023 році перевищать показники довоєнного 2021 року у валюті. Такий прогноз озвучив співзасновник Rozetka Владислав Чечоткін на зустрічі представників влади та бізнесу, організованій медіахолдингом NV «Діалоги про стійкість», пише «Інтерфакс-Україна».
Ключові факти
- За словами Владислава Чечоткіна, перед російським вторгненням у ритейлера було 270 магазинів і працювали близько 8000 осіб. Сьогодні у Rozetka – 402 магазини і працюють 5625 осіб. «Обсяг бізнесу у валюті за цей рік, згідно з попередніми розрахунками, перевищить обсяг 2021 року», – заявив підприємець.
- Чечоткін уточнив, що за час повномасштабного вторгнення Rozetka втратила 26 магазинів.
- «На 23 березня наш товарообіг був 22 млн чи 23 млн грн, при тому що в січні він сягав 4 млрд грн», – нагадав бізнесмен.
- За його словами, відновлення розпочалося у квітні з відновленням руху автотранспорту. Ще більше позиції компанії зміцнилися після того, як наприкінці квітня почала працювати «Нова пошта», розповів Чечоткін.
Контекст
Rozetka – найбільший гравець e-commerce в Україні. Власники компанії – Ірина та Владислав Чечоткіни, а також інвестиційний фонд Horizon Capital.
У вересні 2022 року компанія почала виходити на ринок Польщі, організувавши доставку товару. В березні 2023-го компанія офіційно оголосила про запуск інтернет-магазину Rozetka.pl. За пів року він вийшов на показник 10 000 замовлень на місяць.
Rozetka до кінця року планує довести кількість своїх точок видачі майже до 500, розповідала Forbes співвласниця компанії Ірина Чечоткіна. Наразі в онлайн-ритейлера майже 400 магазинів, до 24 лютого 2022-го їх було 270. Точки Rozetka працюють в усіх неокупованих регіонах країни, навіть у прифронтових Словʼянську, Краматорську, Костянтинівці, Херсоні.
Ви знайшли помилку чи неточність?
Залиште відгук для редакції. Ми врахуємо ваші зауваження якнайшвидше.