Категорія
Новини
Дата

Майже пів тисячі магазинів. Співвласниця Rozetka розповіла про плани компанії до кінця року

1 хв читання

Найбільший маркетплейс країни нарощує свою присутність офлайн. Компанія планує відкрити майже 100 точок видачі товару до кінця року, повідомила Forbes Ірина Чечоткіна.

Amazon інвестує мільярди доларів у ШІ, роботів та машинне навчання. Якими принципами й правилами керується компанія?

Дізнайтеся вже 22 листопада на Forbes Tech 2024. Купуйте квиток за посиланням!

Ключові факти

  • Найбільший маркетплейс України Rozetka.ua до кінця року планує довести кількість своїх точок видачі майже до 500. Про це Forbes розповіла співвласниця компанії Ірина Чечоткіна. Наразі в онлайн-ритейлера майже 400 магазинів, до 24 лютого 2022-го їх було 270. «Люди охочіше приймають рішення про замовлення, коли бачать, що ми фізично присутні там, де вони живуть. Це посилює довіру», – пояснила Ірина Чечоткіна. В точках Rozetka не лише видають замовлення, а й продають напої, кондитерку та інші товари.
  • Точки Rozetka працюють в усіх неокупованих регіонах країни, навіть у прифронтових Словʼянську, Краматорську, Костянтинівці, Херсоні. «Магазини у прифронтовій зоні мало чим відрізняються від умовно «мирних», хіба що там більше військових відвідувачів», – розповіла Чечоткіна. У Херсоні компанія відкрила магазин на третій день після звільнення міста.
  • Перший офлайн-маркет ритейлер відкрив ще 2008 року, проте активно інвестувати в цей напрям почав у 2017-му. «Ми почали розвивати цю мережу магазинів, коли зрозуміли, що людям подобається спілкуватися з нами, – сказала Чечоткіна. – Ми побачили, що в містах, де є наші точки, ми спілкуємося з покупцями активніше, торгівля йде краще». З жовтня 2020 року компанія продає франшизи на свої відділення.
  • Інтервʼю з Іриною Чечоткіною читайте в наступному номері Forbes Ukraine.

Контекст

Rozetka – найбільший гравець e-commerce в Україні. Власники компанії – Ірина та Владислав Чечоткіни, а також інвестиційний фонд Horizon Capital. У березні 2022-го місячний виторг Rozetka зменшився з 4 млрд грн до 23 млн грн. У серпні того ж року обіг почав повертатися до довоєнних обсягів, повідомляв Forbes Чечоткін. Станом на лютий 2023-го компанія масштабувалася до 297 торгових точок.

У вересні 2022 року компанія почала виходити на ринок Польщі, організувавши доставку товару. В березні 2023-го компанія офіційно оголосила про запуск інтернет-магазину Rozetka.pl. За пів року він вийшов на показник 10 000 замовлень на місяць.

Матеріали по темі

Ви знайшли помилку чи неточність?

Залиште відгук для редакції. Ми врахуємо ваші зауваження якнайшвидше.

Попередній слайд
Наступний слайд