Найбільший маркетплейс країни нарощує свою присутність офлайн. Компанія планує відкрити майже 100 точок видачі товару до кінця року, повідомила Forbes Ірина Чечоткіна.
Amazon інвестує мільярди доларів у ШІ, роботів та машинне навчання. Якими принципами й правилами керується компанія?
Дізнайтеся вже 22 листопада на Forbes Tech 2024. Купуйте квиток за посиланням!
Ключові факти
- Найбільший маркетплейс України Rozetka.ua до кінця року планує довести кількість своїх точок видачі майже до 500. Про це Forbes розповіла співвласниця компанії Ірина Чечоткіна. Наразі в онлайн-ритейлера майже 400 магазинів, до 24 лютого 2022-го їх було 270. «Люди охочіше приймають рішення про замовлення, коли бачать, що ми фізично присутні там, де вони живуть. Це посилює довіру», – пояснила Ірина Чечоткіна. В точках Rozetka не лише видають замовлення, а й продають напої, кондитерку та інші товари.
- Точки Rozetka працюють в усіх неокупованих регіонах країни, навіть у прифронтових Словʼянську, Краматорську, Костянтинівці, Херсоні. «Магазини у прифронтовій зоні мало чим відрізняються від умовно «мирних», хіба що там більше військових відвідувачів», – розповіла Чечоткіна. У Херсоні компанія відкрила магазин на третій день після звільнення міста.
- Перший офлайн-маркет ритейлер відкрив ще 2008 року, проте активно інвестувати в цей напрям почав у 2017-му. «Ми почали розвивати цю мережу магазинів, коли зрозуміли, що людям подобається спілкуватися з нами, – сказала Чечоткіна. – Ми побачили, що в містах, де є наші точки, ми спілкуємося з покупцями активніше, торгівля йде краще». З жовтня 2020 року компанія продає франшизи на свої відділення.
- Інтервʼю з Іриною Чечоткіною читайте в наступному номері Forbes Ukraine.
Контекст
Rozetka – найбільший гравець e-commerce в Україні. Власники компанії – Ірина та Владислав Чечоткіни, а також інвестиційний фонд Horizon Capital. У березні 2022-го місячний виторг Rozetka зменшився з 4 млрд грн до 23 млн грн. У серпні того ж року обіг почав повертатися до довоєнних обсягів, повідомляв Forbes Чечоткін. Станом на лютий 2023-го компанія масштабувалася до 297 торгових точок.
У вересні 2022 року компанія почала виходити на ринок Польщі, організувавши доставку товару. В березні 2023-го компанія офіційно оголосила про запуск інтернет-магазину Rozetka.pl. За пів року він вийшов на показник 10 000 замовлень на місяць.
Ви знайшли помилку чи неточність?
Залиште відгук для редакції. Ми врахуємо ваші зауваження якнайшвидше.