Дегтярівський шляхопровід після обвалу /Getty Images
Категорія
Новини
Дата

Обвал мосту в Києві. Підрядник Дегтярівського шляхопроводу обіцяє відкрити його до кінця року

2 хв читання

Дегтярівський шляхопровід після обвалу Фото Getty Images

Інцидент на Дегтярівському шляхопроводі не вплине на експлуатаційні характеристики майбутнього моста. Підрядник обіцяє відкрити його до кінця року, йдеться у матеріалі Forbes.

Amazon інвестує мільярди доларів у ШІ, роботів та машинне навчання. Якими принципами й правилами керується компанія?

Дізнайтеся вже 22 листопада на Forbes Tech 2024. Купуйте квиток за посиланням!

Ключові факти

  • Роботи з реконструкції мосту стартували в червні. Оновлена розв’язка, згідно з планами міської влади, мала запрацювати вже до кінця осені. Через необхідність усунення недоліків термін введення в експлуатацію розв’язки збільшиться, повідомили у «Росдорстрой» (RDS) після інциденту. 
  • «Рух по мосту буде відкрито у цьому році», – йдеться у відповіді компанії Forbes від 2 жовтня. 
  • Обвал мосту 30 вересня, коли одна з балок під час монтажу впала, зачепивши шість попередніх, також ніяк не позначиться на проєкті, зазначили в RDS. «Експлуатаційні характеристики Дегтярівського шляхопроводу після реконструції залишаться відповідними проєкту», – йдеться в повідомленні.
  • Достеменні причини інциденту поки невідомі. «Говорити про причини об’єктивно зможемо після завершення експертизи», – відповіли Forbes у пресслужбі компанії. 
  • Також в RDS нагадали, що усі збитки, пов’язані з інцидентом на Дегтярівському шляхопроводі, компанія бере на себе. «За ці види робіт оплата не виконувалася, збитків міському бюджету не нанесено», – додали там. 

Контекст

30 вересня Дегтярівський шляхопровід обвалився під час початкових монтажних робіт. 19 травня тендер на його реконструкцію виграла одеська компанія «Росдорстрой», запропонувавши за свої послуги 920 млн грн. Ця компанія єдина, яка прийшла на торги. 

У межах запланованої реконструкції споруду мали повністю замінити. Ширина мосту повинна була збільшитися із 28 м до 40 м, мали зʼявитися велодоріжки і тротуари. 

«Росдорстрой» – частина будівельної групи RDS (до 2020 року – «Росдорстрой»). До великої війни компанія була серед ключових підрядників президентської програми «Велике будівництво» (упродовж 2020-го і 2021-го вона виграла тендери на майже 15 млрд грн) та у 2021 році змогла потрапити до рейтингу 100 найбільших компаній від Forbes.

Власником компанії є австрійська фірма «Юттема АУ ГмбХ», що належить депутату Одеської облради і члену фракції мера Одеси Геннадія Труханова «Довіряй справам» Юрію Шумахеру та одеському бізнесмену Євгену Коновалову, свідчать дані Опендатабот. Сайт «Наші гроші» повʼязує RDS із очільником Одеси. Компанія публічно заперечує звʼязки з одеським мером. 

За даними «Наших грошей», RDS входить до п’ятірки найбільших будівельних підрядників у Prozorro із початку 2022 року до липня 2023 року із сумою тендерів на понад 22 млрд грн. Найактивніше компанія будує в Одеській, Полтавській та Миколаївській областях. Також RDS – одна із трійки підрядників будівництва водогону вартістю понад 13 млрд грн через підрив росіянами Каховської ГЕС. 

Торік RDS заробила майже 3,4 млрд грн доходу, що на 61% менше, ніж 8,8 млрд грн у 2021 році. У 2022-му компанія отримала понад 247 млн грн збитку, свідчать дані Опендатабот.

Матеріали по темі

Ви знайшли помилку чи неточність?

Залиште відгук для редакції. Ми врахуємо ваші зауваження якнайшвидше.

Попередній слайд
Наступний слайд