Тайваньська компанія Pou Chen Corp, найбільший у світі виробник брендового спортивного взуття, планує скоротити близько 6000 робочих місць на своєму заводі в Хошиміні у Вʼєтнамі через слабкий попит, повідомили Reuters два місцеві чиновники.
Forbes Ukraine випустив новий номер журналу. Придбати його з безкоштовною доставкою можна за цим посиланням. У журналі: перший список найкращих роботодавців для ветеранів, список перспективних молодих українців «30 до 30», 40 компаній, які вийшли на іноземні ринки під час війни, історії Марії Берлінської, Всеволода Кожемяки та загалом майже два десятки текстів.
Ключові факти
- Завод Pouyuen у Вʼєтнамі скоротить 3000 робочих місць цього місяця та не продовжить трудові контракти ще для 3000 робітників наприкінці цього року, заявили офіційні особи.
- Фабрика Pouyen Vietnam забезпечує світові компанії, такі як Nike Inc. та Adidas AG, і є одним із найбільших роботодавців у Хошиміні, де працюють 50 500 осіб. Завод у Вʼєтнамі планував скоротити не більше 3000 співробітників у ході останнього раунду звільнень на тлі невизначеності макроекономічних перспектив.
- «Компанія розумно реагуватиме на динамічні зміни в бізнес-середовищі», – сказано у заяві на тайванській біржі.
Контекст
У 2021 році компанія зіткнулася з нестачею робочої сили та збоєм виробництва у Вʼєтнамі через пандемію коронавірусу.
Вʼєтнам є глобальним центром виробництва, і його економіка в 2022 році зростала найшвидшими темпами за останні десятиліття, але ослаблення світового попиту починає позначатися на торгових постачаннях.
Експорт Вʼєтнаму в січні знизився на 26% порівняно з попереднім роком, а імпорт скоротився на 24%. Скорочення імпорту може вказувати на майбутнє скорочення промислового виробництва, оскільки фірми зменшують обсяг закупівлі матеріалів та обладнання для виробництва.
Виробник спортивного одягу Adidas може втратити близько €1,2 млрд річного обсягу продажів і €500 млн операційного прибутку після розриву угоди з Каньє Вестом, що залишило групу з непроданими кросівками Yeezy. Згідно з неаудованими даними, продажі в 2022 році зросли на 1% з поправкою на коливання валютних курсів – до €22,5 млрд, що приблизно на €300 млн нижче за очікування аналітиків. Операційний прибуток упав до €669 млн.

Ви знайшли помилку чи неточність?
Залиште відгук для редакції. Ми врахуємо ваші зауваження якнайшвидше.