DeepMind та Google Brain, дві найбільші лабораторії з дослідження штучного інтелекту, що належать корпорації Alphabet, відклали суперництво заради конкуренції з OpenAI, пише The Information. Спеціалісти разом створюють конкурента GPT-4 – великої мовної моделі, на базі якої створено ChatGPT.
Новий номер Forbes Ukraine: 202 найбільші приватні компанії та 303 ефективних СЕО. Замовляйте та отримуйте два журнали за ціною одного!
Ключові факти
- Новий проєкт має назву Gemini. Його завдання – перевершити попередню спробу, чат-бот Bard, який виявився не надто успішним, зазначає видання.
- Додаткова причина об’єднання лабораторій – ресурси. Материнська корпорація вирішила, що технічних потужностей для двох великих мовних моделей забракне, тож залишиться лише один продукт.
- У січні цього року з проєкту Bard звільнився ключовий ШІ-розробник. Він попереджав керівництво Alphabet про те, що Bard навчається на основі даних ChatGPT. Його не послухали, тож він пішов у січні та доєднався до команди OpenAI.
Контекст
Наприкінці листопада 2022 року OpenAI – американська лабораторія ШІ, серед співвласників якої Ілон Маск, – презентувала свою розробку ChatGPT на базі просунутої нейромережевої моделі GPT-3.5. Мовна модель на базі ШІ може відповідати на запитання, допомагати зі складанням листів, есе та написанням коду.
Уже за тиждень ChatGPT мав понад 1 млн користувачів. І в OpenAI планують лише нарощувати темп – у 2023 році в компанії очікують до $200 млн доходу, а вже за рік – $1 млрд.
ChatGPT зараз вважають найпрофесійнішим чат-ботом, який може відповідати на запитання зрозумілою мовою. Він привернув більше уваги користувачів, аніж розробки Google Al LaMDA або Meta – BlenderBot. Хоча всі три мають спільну проблему – вони можуть давати неправдиву та упереджену відповідь.
Bard побудований на основі технології штучного інтелекту Google, відомої як LaMDA, або мовна модель для діалогових додатків, і був навчений текстовими даними, взятими з відкритої мережі. Він також ґрунтується на результатах пошуку Google, що є додатковим рівнем навчання, що означає, що він з меншою ймовірністю суперечитиме собі хибною інформацією.
8 лютого ринкова вартість Alphabet Inc. знизилася на $100 млрд після того, як її новий чат-бот Bard поділився недостовірною інформацією в рекламному ролику, а захід компанії не викликав фурору, що посилило побоювання, що материнська компанія Google програє конкурентові – Microsoft Corp., пише Reuters.
Ви знайшли помилку чи неточність?
Залиште відгук для редакції. Ми врахуємо ваші зауваження якнайшвидше.