Категорія
Новини
Дата

Spotify збільшив кількість підписників на 12% за квартал та отримав рекордний операційний прибуток

1 хв читання

Оператор музичного стримінгового сервісу Spotify Technology, у першому кварталі 2025 року досяг рекордного операційного прибутку в €509 млн порівняно з €168 млн роком раніше та збільшила кількість платних передплатників на 12% до 268 млн, що перевищило прогнози аналітиків. Про це йдеться у повідомленні компанії від 29 квітня.

Подарунок для справжніх лідерок та лідерів

Сертифікат Forbes — 365 днів доступу до якісної аналітики, інсайтів та історій успіху, що змінюють мислення. Купуйте зараз

Деталі 

  • Кількість активних користувачів (MAU) зросла на 10% до 678 млн, що відповідає власному прогнозу компанії, але перевищує оцінки аналітиків (671,9 млн).
  • Чистий прибуток компанії за січень-березень склав €225 млн (€1,07 на акцію), що на 14% більше, ніж €197 млн (€0,97 на акцію) у першому кварталі 2024 року. 
  • Квартальний виторг зріс на 15% до €4,19 млрд євро, що незначно нижче очікувань аналітиків (€4,2 млрд). Середній виторг на платного передплатника підвищився на 4% до €4,74. 
  • Проте операційний прибуток виявився нижчим за консенсус-прогноз (€548 млн за Visible Alpha) через витрати на податки, пов’язані з вищими зарплатами та бонусами, які зросли разом із ціною акцій компанії. 
  • У першому кварталі Spotify зазнала додаткових витрат на €76 млн, що частково компенсувалося зниженням маркетингових витрат.
  • Зростання кількості передплатників зумовлене розширенням відеоконтенту та ШІ-сервісами, зокрема створенням плейлистів за текстовим запитом. За словами CEO Даніеля Ека, нові передплатники переважно з Латинської Америки та Азіатсько-Тихоокеанського регіону, які сприятимуть довгостроковому зростанню. Spotify також розробляє преміальні тарифи з розширеним функціоналом.
  • Цього року акції Spotify зросли приблизно на 34%, а інвестори уважно стежать за маржинальністю компанії після багаторічного фокусу на залученні користувачів. Зростання прибутковості підтримується підвищенням цін і скороченням витрат, хоча податки на вищі зарплати дещо стримують результати.

Контекст 

Spotify, створена у 2008 році, є провідною платформою для стрімінгу музики та подкастів. У 2023 році компанія розширила асортимент контенту, додавши аудіокниги, подкасти та відео, а також анонсувала нову платформу для відеокреаторів, що конкуруватиме з YouTube. Крім того, Spotify уклала угоду з Universal Music Group, запровадивши нову модель монетизації контенту. 

У 2024 році сервіс уперше за свою історію отримав річний прибуток у €1,14 млрд ($1,2 млрд) завдяки зростанню кількості передплатників та оптимізації витрат.

Матеріали по темі

Ви знайшли помилку чи неточність?

Залиште відгук для редакції. Ми врахуємо ваші зауваження якнайшвидше.

Попередній слайд
Наступний слайд
Другий випуск 2025 року вже у продажу

Замовляйте з безкоштовною доставкою по Україні