Категорія
Новини
Дата

У березні ринок телереклами впав до нуля, а в червні відновився до 12% від показників лютого – Razom Group

Обсяг телевізійного рекламного ринку України у березні скоротився до нуля із більш як 888 млн грн у лютому. Про це свідчить оцінка комунікаційної групи Razom Group на базі бюджетів Всеукраїнської рекламної коаліції за 2021 рік та власних даних динаміки за місяцями у 2022 році.

Ключові факти

  • У січні ринок оцінювався у 846,2 млн грн і зріс у лютому на 42 млн грн – до 888,7 млн грн. Однак у березні обвалився до нуля.
  • Позитивна динаміка почалася з квітня, коли реклама зʼявилася у двох клієнтів в етері телеканалів, повідомив директор із телевізійних інвестицій Razom Group Ігор Полосьмак. Тоді обсяг ринку відновився до 9 млн грн.
  • У червні ринок реклами становить 12% від показників лютого – 106,5 млн грн. «Усе дуже залежить від розвитку ситуації на фронті. Якщо не буде подальшого погіршення й з урахуванням успішних січня – лютого 2022 року, ми оцінюємо, що за підсумками року зможемо вийти на 35–40% від 2021 року», – прогнозує Полосьмак.
  • Обсяг реклами на цифрових майданчиках збільшився, зазначають у «Медіа Групі Україна» (МГУ).Також відновлюється дистрибуція, яка охопила загалом понад 50 країн. Зокрема, покриття новинного телеканала до війни сягало близько 30 млн домогосподарств у всьому світі, а тепер – 105 млн. У МГУ кажуть, що нині в ефірі вже десятки брендів. Багато клієнтів готують перезапуск власних кампаній.

Контекст

Ринок ТВ-реклами у 2021 році не лише зростав, а й робив це швидше за прогнози. В Україні вже з червня минулого року SOR на основних каналах досяг 100%, що призвело до двозначної інфляції за підсумками року, хоча ще в березні прогноз медіааудиторів перебував у діапазоні 1–5%. За підсумками 2021 року медіа рекламний ринок України зріс на 26,7% – до 31 млрд грн, свідчать дані Всеукраїнської рекламної коаліції. Зокрема, ринок телереклами оцінювався у понад 13,6 млрд грн (+12%).

Матеріали по темі