Користувачі маркетплейсу Shafa зможуть за 30 грн отримувати замовлення у точках видачі Rozetka, йдеться у статті Forbes. Повноцінний запуск послуги запланований на листопад.
Amazon інвестує мільярди доларів у ШІ, роботів та машинне навчання. Якими принципами й правилами керується компанія?
Дізнайтеся вже 22 листопада на Forbes Tech 2024. Купуйте квиток за посиланням!
Контекст
- Всередині жовтня частина продавців українського маркетплейсу Shafa.ua, де можна купувати та продавати речі з рук, отримали від майданчика пропозицію доставляти свої товари до точок видачі українського онлайн-ритейлера Rozetka. До цього вони могли доставляти товари через поштових операторів «Укрпошта», «Нова пошта» та Meest.
- Доставлення товарів з Shafa.ua в точки видачі Rozetka коштуватиме 30 грн, повідомила Forbes Юлія Новаченко, директорка з комунікацій групи EVO, до якої входить майданчик.
- «Зараз тестуємо нову опцію, повноцінний запуск запланований на листопад», – зазначила вона.
- Також у відділеннях Rozetka речі з Shafa можна буде приміряти перед придбанням, додала Новаченко.
- За її словами, на Shafa.ua продають речі більш ніж 60 000 користувачів, а активно купують – близько 200 000. Середній чек на майданчику – 400 грн. Тоді як вартість доставки обходиться в середньому в 10-25% від товару. Нова послуга дозволить здешевити доставку та наростити ринок електронної комерції, каже Новаченко.
Контекст
EVO Group заснували Микола Палієнко, Денис Горовий і Тарас Мурашко. На травень 2023 року до групи входило 12 бізнесів, зокрема майданчики Prom, Bigl, Shafa, Kabanchik, Made with bravery тощо.
Восени 2018-го EVO Group стала частиною Rozetka після того, як ритейлер викупив 54%‑ву частку південноафриканського фонду Naspers: пакет акцій співвласників трансформувався у частку в об’єднаній компанії Rozetka-EVO.
З березня замовляти товари без витрат на доставку можуть користувачі Prom.ua – ключової частини бізнесу EVO та одного з найбільших маркетплейсів країни, на якому за останній рік купували товари 10 млн людей.
Наразі новою опцією вже користується п’ята частина з 45 000 продавців Prom, повідомила Новаченко.
У Rozetka зараз 416 власних відділень. За січень–жовтень 2023 року компанія відкрила 141 нову точка видачі та наростила мережу відділень на понад 51%.
Ви знайшли помилку чи неточність?
Залиште відгук для редакції. Ми врахуємо ваші зауваження якнайшвидше.