Категорія
Новини
Дата

У точки видачі Rozetka доставлятимуть товари з маркетплейсу Shafa, де торгують вживаними брендованими речами

1 хв читання

Користувачі маркетплейсу Shafa зможуть за 30 грн отримувати замовлення у точках видачі Rozetka, йдеться у статті Forbes. Повноцінний запуск послуги запланований на листопад.

Amazon інвестує мільярди доларів у ШІ, роботів та машинне навчання. Якими принципами й правилами керується компанія?

Дізнайтеся вже 22 листопада на Forbes Tech 2024. Купуйте квиток за посиланням!

Контекст

  • Всередині жовтня частина продавців українського маркетплейсу Shafa.ua, де можна купувати та продавати речі з рук, отримали від майданчика пропозицію доставляти свої товари до точок видачі українського онлайн-ритейлера Rozetka. До цього вони могли доставляти товари через поштових операторів «Укрпошта», «Нова пошта» та Meest. 
  • Доставлення товарів з Shafa.ua в точки видачі Rozetka коштуватиме 30 грн, повідомила Forbes Юлія Новаченко, директорка з комунікацій групи EVO, до якої входить майданчик. 
  • «Зараз тестуємо нову опцію, повноцінний запуск запланований на листопад», – зазначила вона. 
  • Також у відділеннях Rozetka речі з Shafa можна буде приміряти перед придбанням, додала Новаченко. 
  • За її словами, на Shafa.ua продають речі більш ніж 60 000 користувачів, а активно купують – близько 200 000. Середній чек на майданчику – 400 грн. Тоді як вартість доставки обходиться в середньому в 10-25% від товару. Нова послуга дозволить здешевити доставку та наростити ринок електронної комерції, каже Новаченко. 

Контекст

EVO Group заснували Микола Палієнко, Денис Горовий і Тарас Мурашко. На травень 2023 року до групи входило 12 бізнесів, зокрема майданчики Prom, Bigl, Shafa, Kabanchik, Made with bravery тощо. 

Восени 2018-го EVO Group стала частиною Rozetka після того, як ритейлер викупив 54%‑ву частку південноафриканського фонду Naspers: пакет акцій співвласників трансформувався у частку в об’єднаній компанії Rozetka-EVO.

З березня замовляти товари без витрат на доставку можуть користувачі Prom.ua – ключової частини бізнесу EVO та одного з найбільших маркетплейсів країни, на якому за останній рік купували товари 10 млн людей. 

Наразі новою опцією вже користується п’ята частина з 45 000 продавців Prom, повідомила Новаченко. 

У Rozetka зараз 416 власних відділень. За січень–жовтень 2023 року компанія відкрила 141 нову точка видачі та наростила мережу відділень на понад 51%.

Матеріали по темі

Ви знайшли помилку чи неточність?

Залиште відгук для редакції. Ми врахуємо ваші зауваження якнайшвидше.

Попередній слайд
Наступний слайд