Категорія
Новини
Дата

У точки видачі Rozetka доставлятимуть товари з маркетплейсу Shafa, де торгують вживаними брендованими речами

1 хв читання

Користувачі маркетплейсу Shafa зможуть за 30 грн отримувати замовлення у точках видачі Rozetka, йдеться у статті Forbes. Повноцінний запуск послуги запланований на листопад.

Купуйте річну передплату на шість журналів Forbes Ukraine за ціною чотирьох номерів. Якщо ви цінуєте якість, глибину та силу реального досвіду, ця передплата саме для вас.

Контекст

  • Всередині жовтня частина продавців українського маркетплейсу Shafa.ua, де можна купувати та продавати речі з рук, отримали від майданчика пропозицію доставляти свої товари до точок видачі українського онлайн-ритейлера Rozetka. До цього вони могли доставляти товари через поштових операторів «Укрпошта», «Нова пошта» та Meest. 
  • Доставлення товарів з Shafa.ua в точки видачі Rozetka коштуватиме 30 грн, повідомила Forbes Юлія Новаченко, директорка з комунікацій групи EVO, до якої входить майданчик. 
  • «Зараз тестуємо нову опцію, повноцінний запуск запланований на листопад», – зазначила вона. 
  • Також у відділеннях Rozetka речі з Shafa можна буде приміряти перед придбанням, додала Новаченко. 
  • За її словами, на Shafa.ua продають речі більш ніж 60 000 користувачів, а активно купують – близько 200 000. Середній чек на майданчику – 400 грн. Тоді як вартість доставки обходиться в середньому в 10-25% від товару. Нова послуга дозволить здешевити доставку та наростити ринок електронної комерції, каже Новаченко. 

Контекст

EVO Group заснували Микола Палієнко, Денис Горовий і Тарас Мурашко. На травень 2023 року до групи входило 12 бізнесів, зокрема майданчики Prom, Bigl, Shafa, Kabanchik, Made with bravery тощо. 

Восени 2018-го EVO Group стала частиною Rozetka після того, як ритейлер викупив 54%‑ву частку південноафриканського фонду Naspers: пакет акцій співвласників трансформувався у частку в об’єднаній компанії Rozetka-EVO.

З березня замовляти товари без витрат на доставку можуть користувачі Prom.ua – ключової частини бізнесу EVO та одного з найбільших маркетплейсів країни, на якому за останній рік купували товари 10 млн людей. 

Наразі новою опцією вже користується п’ята частина з 45 000 продавців Prom, повідомила Новаченко. 

У Rozetka зараз 416 власних відділень. За січень–жовтень 2023 року компанія відкрила 141 нову точка видачі та наростила мережу відділень на понад 51%.

Матеріали по темі

Ви знайшли помилку чи неточність?

Залиште відгук для редакції. Ми врахуємо ваші зауваження якнайшвидше.

Попередній слайд
Наступний слайд
Третій випуск 2025 року вже у продажу

Замовляйте з безкоштовною доставкою по Україні