Категорія
Компанії
Дата

Плюс Shafa та Prom. Rozetka взялася за доставку товарів. Чому «Укрпошта» та «Нова пошта» не бояться амбітного конкурента

Магазин Rozetka в Києві. /Антон Забєльський для Forbes Ukraine

Магазин Rozetka в Києві. Фото Антон Забєльський для Forbes Ukraine

Rozetka з початку року збільшила мережу у півтора раза – до 416 відділень у 122 містах і селищах. Наступний ймовірний крок – повноцінна поштова доставка, де зараз домінує велика трійка: «Укрпошта», «Нова пошта» та Meest. До кінця року покупці одного з найбільших маркетплейсів Shafa.ua зможуть отримувати свої покупки в «зелених» відділеннях. Чому Rozetka пішла у нову нішу?

У середині жовтня продавці українського маркетплейсу Shafa.ua отримали від майданчика пропозицію: доставляти свої товари у новий спосіб – до точок видачі українського онлайн-ритейлера Rozetka. До того вони користувалися послугами лише поштових операторів: «Укрпошта», «Нова пошта» та Meest. 

«Зараз тестуємо цю опцію, повноцінний запуск запланований на листопад», – повідомляє Юлія Новаченко, директорка з комунікацій групи EVO, до якої входить Shafa.ua.

Ви знайшли помилку чи неточність?

Залиште відгук для редакції. Ми врахуємо ваші зауваження якнайшвидше.

Виправити
Попередній слайд
Наступний слайд
Новий номер Forbes Ukraine

Замовляйте з безкоштовною кур’єрською доставкою по Україні