Категорія
Компанії
Дата

Forbes Digital

Плюс Shafa та Prom. Rozetka взялася за доставку товарів. Чому «Укрпошта» та «Нова пошта» не бояться амбітного конкурента

4 хв читання

Магазин Rozetka в Києві. /Антон Забєльський для Forbes Ukraine

Магазин Rozetka в Києві. Фото Антон Забєльський для Forbes Ukraine

Rozetka з початку року збільшила мережу у півтора раза – до 416 відділень у 122 містах і селищах. Наступний ймовірний крок – повноцінна поштова доставка, де зараз домінує велика трійка: «Укрпошта», «Нова пошта» та Meest. До кінця року покупці одного з найбільших маркетплейсів Shafa.ua зможуть отримувати свої покупки в «зелених» відділеннях. Чому Rozetka пішла у нову нішу?

У середині жовтня продавці українського маркетплейсу Shafa.ua отримали від майданчика пропозицію: доставляти свої товари у новий спосіб – до точок видачі українського онлайн-ритейлера Rozetka. До того вони користувалися послугами лише поштових операторів: «Укрпошта», «Нова пошта» та Meest. 

«Зараз тестуємо цю опцію, повноцінний запуск запланований на листопад», – повідомляє Юлія Новаченко, директорка з комунікацій групи EVO, до якої входить Shafa.ua.

Ви знайшли помилку чи неточність?

Залиште відгук для редакції. Ми врахуємо ваші зауваження якнайшвидше.

Попередній слайд
Наступний слайд
В новому журналі Forbes Ukraine: список NEXT 250 перспективних компаній малого та середнього бізнесу

Замовляйте з безкоштовною кур’єрською доставкою по Україні