Rozetka з початку року збільшила мережу у півтора раза – до 416 відділень у 122 містах і селищах. Наступний ймовірний крок – повноцінна поштова доставка, де зараз домінує велика трійка: «Укрпошта», «Нова пошта» та Meest. До кінця року покупці одного з найбільших маркетплейсів Shafa.ua зможуть отримувати свої покупки в «зелених» відділеннях. Чому Rozetka пішла у нову нішу?
Amazon інвестує мільярди доларів у ШІ, роботів та машинне навчання. Якими принципами й правилами керується компанія?
Дізнайтеся вже 22 листопада на Forbes Tech 2024. Купуйте квиток за посиланням!
У середині жовтня продавці українського маркетплейсу Shafa.ua отримали від майданчика пропозицію: доставляти свої товари у новий спосіб – до точок видачі українського онлайн-ритейлера Rozetka. До того вони користувалися послугами лише поштових операторів: «Укрпошта», «Нова пошта» та Meest.
«Зараз тестуємо цю опцію, повноцінний запуск запланований на листопад», – повідомляє Юлія Новаченко, директорка з комунікацій групи EVO, до якої входить Shafa.ua.
Ви знайшли помилку чи неточність?
Залиште відгук для редакції. Ми врахуємо ваші зауваження якнайшвидше.