Категорія
Новини
Дата

Українсько-британський HR-стартап JobCannon купив маркетингову компанію Adsme. Вона оцінювалася до $1 млн

За умовами угоди, JobCannon повністю поглинає Adsme й інтегрує її технологію у свою рекрутингову ШІ-платформу. Про це Forbes повідомив СЕО та співзасновник JobCannon Пітер Коломієць.

Велика війна пришвидшила вихід жінок на лідерські ролі. Вже 15 травня на форумі «Вільна» Forbes пропонує подивитися на це явище крізь нову, чітку оптику. Спікерки та спікери з Superhumans, Google, ENKO, McDonald’s, G. Bar та інших. Купуйте квитки за посиланням.

Ключові факти

  • Маркетинговий стартап Adsme у 2022-му заснували українці Віктор Левченко та Данило Орлов. Він розробив технологію, що за допомогою ШІ-алгоритмів аналізує й прогнозує ефективність візуальної й текстової реклами на Facebook й Instagram.
  • Рекрутинговий стартап JobCannon зі штаб-квартирою у Лондоні теж у 2022-му створили троє українців: Андрій Чередніченко, Алекс Молодик і серійний технопідприємець Пітер Коломієць. Останній також колишній співзасновник харківської IT-компанії IdeaSoft, що входить до українсько-шведської Sigma Software Group. Він вийшов з проєкту у вересні 2022-го.
  • На початку 2024-го JobCannon залучив перші $500 000 від казахського венчурного фонду White Hill Capital, раунд відбувся за сприяння Світового банку. На квітень 2024-го стартап має до $1 млн інвестицій, уточнює Коломієць, команда також отримала бридж-фінансування від низки британських ангелів.
  • Суму угоди сторони не розкривають. У 2023-му Adsme залучив інвестиції від інвесткомпанії Fidelity Family Office та низки ангелів. Його оцінка – до $1 млн, каже Коломієць.
  • Угода буде профінансована в декілька траншів. Левченко приєднається до команди JobCannon як CTO. Технологія Adsme буде інтегрована у рекрутингову платформу JobCannon і покращить алгоритм «метчингу» кандидатів і рекрутерів.

Контекст

Основний продукт JobCannon – заточена під технологічний бізнес HR-платформа, що за допомогою ШІ допомагає роботодавцям знайти співробітників, що найоптимальніше підходять на ту чи іншу посаду. ШІ також допомагає пошукачам детально заповнити профайл, а рекрутерам – зробити опис вакансії. JobCannon робить ставку на ассесмент – це набір рекрутингових практик і прийомів, що дає змогу роботодавцеві глибоко оцінити професійні й особисті якості потенційного співробітника. «Ми не шукаємо ідеальних кандидатів, а пропонуємо людей, що насправді потрібні компаніям», – пояснює Коломієць.

На початок квітня стартап має команду із 51 спеціаліста і понад 500 клієнтів – це сервісний IT-бізнес, технологічні стартапи та рекрутери. Серед них ізраїльська Elad Systems, Dominos тощо. У 2023-му JobCannon також поглинув ізраїльську рекрутингову агенцію Digital Hunters і запустив шестимісячні навчальні курси для рекрутерів.

Найскладніша частина продукту – алгоритм, що «метчить» кандидатів і роботодавців. Коломієць давно шукав CTO з експертизою у штучному інтелекті і залучав до роботи Левченка як консультанта. Розробка алгоритму з нуля тривала б мінімум рік, каже Коломієць, а технологія Adsme однаково добре працює і для маркетингу, і для HR.

Матеріали по темі

Ви знайшли помилку чи неточність?

Залиште відгук для редакції. Ми врахуємо ваші зауваження якнайшвидше.

Виправити
Попередній слайд
Наступний слайд
Новий номер Forbes Ukraine

Замовляйте з безкоштовною кур’єрською доставкою по Україні