В Україні із 7 травня почалися виплати за програмою «Національний кешбек» за березень 2026 року. Вперше в межах програми нараховується кешбек за пальне. Про це повідомила пресслужба Мінекономіки.
Новий застосунок: вчасно про головне без чужих алгоритмів
Ми пропонуємо концентрат бізнес-знань за понад 40 напрямами. У застосунку зручно читати або слухати Forbes Ukraine у будь-яких умовах, навіть офлайн
Деталі
- Загалом нарахування надійдуть на картки майже 4,8 млн користувачів програми «Національний кешбек».
- Разом із цією виплатою користувачам вперше надійде на рахунки і кешбек на пальне, який запровадили з 20 березня. Зокрема виплати отримають понад 2 млн українців.
- З поміж них 91% – це власники авто бюджетного сегменту, машини віком 10–20 років з об’ємом двигуна до 2,5 л, зазначило Мінекономіки.
Контекст
З 1 березня уряд оновив правила нарахування кешбеку. Для товарів українського виробництва діють такі ставки: 5% – для категорій, де частка імпорту не перевищує 35%; 15% – для товарів із часткою імпорту понад 35%.
Для пального встановлені окремі ставки: 10% – на бензин; 15% – на дизельне пальне; 5% – на скраплений газ.
Новий журнал Forbes Ukraine – у продажу з безкоштовною доставкою
Четвертий номер Forbes Ukraine у 2026 році – про людей і бізнеси, які вже сьогодні визначають майбутнє країни. Усередині – «30 до 30», 15 перспективних ветеранських компаній, 20 франшиз із потенціалом зростання, Говард Баффет і $1,4 млрд допомоги Україні, ціна війни для бізнесу та українське мистецтво воєнного часу.
Водночас сума кешбеку за покупки, здійснені протягом попереднього місяця, не може бути меншою за 2 грн і більшою за 3000 грн на одного покупця. Для пального максимальний розмір компенсації обмежений 500 грн.
Отримані кошти дозволяється витрачати на купівлю українських продуктів харчування, ліків, медичних виробів та книжок, а також на благодійні внески для підтримки ЗСУ і відновлення країни. Підакцизні товари до переліку не входять.
Із листопада 2025 року кошти «Національного кешбеку» також заборонено використовувати для оплати мобільного зв’язку.
Кешбек за травень і червень виплачуватимуть у липні. Використати ці кошти можна буде з 1 липня і до завершення місяця, в якому припиниться або буде скасований воєнний стан, але не пізніше 30 квітня 2028 року.