У першому кварталі 2024 року виручка fashion-ритейлера LPP в Україні зросла на 58,3%, до 2 млрд грн, свідчить фінансова звітність компанії на YouControl. Бізнес компанії охоплює роботу мереж магазинів Reserved, Cropp, House, Mohito та Sinsay.
Ключові факти
- За перші три місяці 2024 року виторг ДП «ЛПП Україна» становив 2 млрд грн. Це на 58,3% більше, ніж за аналогічний період 2023 року. Тоді виручка компанії становила 1,26 млрд грн.
- Проте перший квартал поточного року компанія завершила зі збитком у майже 249 млн грн. У першому кварталі 2023 року він становив близько 6,44 млн грн.
- У першому кварталі 2024 року ритейлер відкрив в Україні 14 нових магазинів Sinsay, повідомили в LPP. Ще шість магазинів цієї мережі почали роботу у квітні, повідомляє RAU. Зараз бізнес нараховує близько 160 магазинів по всій Україні.
Контекст
Польська група LPP Group («ЛПП Україна») працює в Україні з 2003 року. Компанія вивела на наш ринок усі свої п’ять брендів – Reserved, Cropp, House, Mohito та Sinsay. Її портфель охоплював 144 магазини станом на грудень 2023 року, які сукупно займали 134 675 кв. м. Найбільше магазинів було у Sinsay – 55. Виторг мережі за весь 2023 рік зріс удвічі, порівнюючи з 2022-м, – до 7,7 млрд грн.
У березні 2024 року компанія Hindenburg Research опублікувала звіт, в якому йшлося про те, що LPP не покинула ринок Росії, попри заяви.
Підстава для такого висновку – зростання загального виторгу компанії у 2022-2023 фінансовому році на 40,5%, йдеться в розслідуванні. «Ми вважаємо, що LPP змогла опублікувати такі чудові результати, тому що її відмова від російського бізнесу була фальсифікацією», – написали в Hindenburg.
28 квітня 2022 року LPP оголосила про плани ліквідувати свій російський підрозділ. Вже за кілька тижнів, 19 травня 2022 року, власники Sinsay та Cropp оголосили про продаж російського бізнесу китайському консорціуму Re Trading за $382 млн. Як виявилось, покупцем виступила дубайська компанія Far East Services, яка була зареєстрована лише за день до досягнення угоди про продаж російської дочірньої компанії LPP, і не має звʼязків із Китаєм.
В компанії LPP назвали звіт Hindenburg Research дезінформаційною атакою. «Не можна виключити, що така діяльність може бути спробою отримати вплив на компанію», – йдеться в заяві LPP, опублікованій в польських ЗМІ.
У своїй заяві польський ритейлер стверджує, що він не веде жодної операційної чи комерційної діяльності в Росії з травня 2022 року, не володіє російською компанією і не має з нею жодних стосунків, не контролює її прямо чи опосередковано і не впливає на її діяльність.
Ритейлер нагадує, що завершив угоду з продажу російської компанії, яка як «абсолютно незалежна особа реалізує в Росії товари від свого імені та своїм коштом».
Ви знайшли помилку чи неточність?
Залиште відгук для редакції. Ми врахуємо ваші зауваження якнайшвидше.