Власник українського Depositphotos – компанія VistaPrint – оголосив про скорочення 500 працівників. Як це торкнеться української команди VistaCreate (раніше Crello) та Depositphotos, у компанії не кажуть.
Amazon інвестує мільярди доларів у ШІ, роботів та машинне навчання. Якими принципами й правилами керується компанія?
Дізнайтеся вже 22 листопада на Forbes Tech 2024. Купуйте квиток за посиланням!
Ключові факти
- Forbes отримав коментар VistaPrint від віцепрезидента Depositphotos та VistaCreate Вадима Нехая, першим про це написав AIN.
- Для скорочення витрат материнська компанія Cimpress звільнить 600 людей (500 з урахуванням наймів). Це менше ніж 10% штату VistaPrint.
- «Нещодавно ми прийняли важке рішення скоротити нашу робочу силу приблизно на 500 членів команди Vista в усій організації. Незважаючи на те, що такі рішення ніколи не даються легко, зараз вони необхідні, щоб забезпечити виконання Vista своїх фінансових зобов’язань і цілей в світлі мінливих макроекономічних умов», – йдеться у коментарі VistaPrint.
- У повідомленні зазначається, що компанія не надає дані про звільнених членів команди в окремих регіонах.
- «Ми продовжуємо працювати в Україні, і понад 400 членів нашої команди в Україні відіграють важливу роль у майбутньому успіху Vista», – наголосили в компанії.
Контекст
У жовтні 2021 року американська компанія VistaPrint (входить до холдингу Cimpress) купила за $85 млн український фотосток Depositphotos та його дочірні проєкти: онлайн-редактор Crello, фотостудію Lightfield, кілька медіа. Depositphotos продовжив розвиватися як окремий бренд, Crello перетворився на VistaCreate.
Засновник проєкту Дмитро Сергеєв будував своє дітище з 2009 року й раніше називав стартову ціну $200 млн. За підсумками операції Сергеєв отримав близько $47,9 млн і повністю відійшов від управління проєктом. Керувати бізнесом у складі нового холдингу залишається Вадим Нехай, він став віцепрезидентом VistaPrint.
У 2021 році Depositphotos та її дочірні компанії налічували 450 співробітників, 400 з яких перебували в Україні.
До війни новий покупець обіцяв розширити українську команду до 1000 осіб, а також інвестувати $250 млн у трансформацію свого бренду.
Ви знайшли помилку чи неточність?
Залиште відгук для редакції. Ми врахуємо ваші зауваження якнайшвидше.