Власник українського Depositphotos – компанія VistaPrint – оголосив про скорочення 500 працівників. Як це торкнеться української команди VistaCreate (раніше Crello) та Depositphotos, у компанії не кажуть.
Купуйте річну передплату на шість журналів Forbes Ukraine за ціною чотирьох номерів. Якщо ви цінуєте якість, глибину та силу реального досвіду, ця передплата саме для вас.
Ключові факти
- Forbes отримав коментар VistaPrint від віцепрезидента Depositphotos та VistaCreate Вадима Нехая, першим про це написав AIN.
- Для скорочення витрат материнська компанія Cimpress звільнить 600 людей (500 з урахуванням наймів). Це менше ніж 10% штату VistaPrint.
- «Нещодавно ми прийняли важке рішення скоротити нашу робочу силу приблизно на 500 членів команди Vista в усій організації. Незважаючи на те, що такі рішення ніколи не даються легко, зараз вони необхідні, щоб забезпечити виконання Vista своїх фінансових зобов’язань і цілей в світлі мінливих макроекономічних умов», – йдеться у коментарі VistaPrint.
- У повідомленні зазначається, що компанія не надає дані про звільнених членів команди в окремих регіонах.
- «Ми продовжуємо працювати в Україні, і понад 400 членів нашої команди в Україні відіграють важливу роль у майбутньому успіху Vista», – наголосили в компанії.
Контекст
У жовтні 2021 року американська компанія VistaPrint (входить до холдингу Cimpress) купила за $85 млн український фотосток Depositphotos та його дочірні проєкти: онлайн-редактор Crello, фотостудію Lightfield, кілька медіа. Depositphotos продовжив розвиватися як окремий бренд, Crello перетворився на VistaCreate.
Засновник проєкту Дмитро Сергеєв будував своє дітище з 2009 року й раніше називав стартову ціну $200 млн. За підсумками операції Сергеєв отримав близько $47,9 млн і повністю відійшов від управління проєктом. Керувати бізнесом у складі нового холдингу залишається Вадим Нехай, він став віцепрезидентом VistaPrint.
У 2021 році Depositphotos та її дочірні компанії налічували 450 співробітників, 400 з яких перебували в Україні.
До війни новий покупець обіцяв розширити українську команду до 1000 осіб, а також інвестувати $250 млн у трансформацію свого бренду.

Ви знайшли помилку чи неточність?
Залиште відгук для редакції. Ми врахуємо ваші зауваження якнайшвидше.