Категорія
Новини
Дата

Американський власник українського Depositphotos оголосив про скорочення штату

1 хв читання

Власник українського Depositphotos – компанія VistaPrint – оголосив про скорочення 500 працівників. Як це торкнеться української команди VistaCreate (раніше Crello) та Depositphotos, у компанії не кажуть.

Ключові факти

  • Forbes отримав коментар VistaPrint від віцепрезидента Depositphotos та VistaCreate Вадима Нехая, першим про це написав AIN.
  • Для скорочення витрат материнська компанія Cimpress звільнить 600 людей (500 з урахуванням наймів). Це менше ніж 10% штату VistaPrint.
  • «Нещодавно ми прийняли важке рішення скоротити нашу робочу силу приблизно на 500 членів команди Vista в усій організації. Незважаючи на те, що такі рішення ніколи не даються легко, зараз вони необхідні, щоб забезпечити виконання Vista своїх фінансових зобов’язань і цілей в світлі мінливих макроекономічних умов», – йдеться у коментарі VistaPrint.
  • У повідомленні зазначається, що компанія не надає дані про звільнених членів команди в окремих регіонах. 
  • «Ми продовжуємо працювати в Україні, і понад 400 членів нашої команди в Україні відіграють важливу роль у майбутньому успіху Vista», – наголосили в компанії.

Контекст

У жовтні 2021 року американська компанія VistaPrint (входить до холдингу Cimpress) купила за $85 млн український фотосток Depositphotos та його дочірні проєкти: онлайн-редактор Crello, фотостудію Lightfield, кілька медіа. Depositphotos продовжив розвиватися як окремий бренд, Crello перетворився на VistaCreate.

Засновник проєкту Дмитро Сергеєв будував своє дітище з 2009 року й раніше називав стартову ціну $200 млн. За підсумками операції Сергеєв отримав близько $47,9 млн і повністю відійшов від управління проєктом. Керувати бізнесом у складі нового холдингу залишається Вадим Нехай, він став віцепрезидентом VistaPrint. 

У 2021 році Depositphotos та її дочірні компанії налічували 450 співробітників, 400 з яких перебували в Україні.

До війни новий покупець обіцяв розширити українську команду до 1000 осіб, а також інвестувати $250 млн у трансформацію свого бренду.

Матеріали по темі

Ви знайшли помилку чи неточність?

Залиште відгук для редакції. Ми врахуємо ваші зауваження якнайшвидше.

Попередній слайд
Наступний слайд