100 найбільших приватних компаній 2021
На початку 2021 року Високий суд Англії та Уельсу відмовив російській компанії «Татнефть» у претензіях на $294 млн до Геннадія Боголюбова, Ігоря Коломойського, Олександра Ярославського та Павла Овчаренка. Після припинення імпорту Україною російського дизпального та білоруського бензину значення єдиного працюючого НПЗ помітно збільшилось. Компанія заявила про здатність наростити виробництво вдвічі.
У березні 2021 року АМКУ оштрафував «Укртатнафту» на 2,9 млрд грн. Позиція компанії: це спроба її обанкрутити та встановити контроль над її активами. Позиція голови «Нафтогазу» Юрія Вітренка: контроль над компанією має належати державі, оскільки чинна влада «не сприймає управління і контроль над державними активами з боку олігархів».
100 найбільших приватних компаній 2020
Кременчуцький НПЗ, який належить «Укртатнафті», минулого року зміцнив свої позиції на ринку бензину. За допомогою нижчих цін і відстрочок платежів йому вдалося потіснити своїх головних конкурентів – Мозирський і Новополоцький НПЗ. Частка ринку білоруських підприємств у 2019 році скоротилася з 43,5% до 35,5%, тоді як «Укртатнафти» зросла з 36% до 39%. Із українських компаній нав’язати конкуренцію заводу Ігоря Коломойського намагається державний Шебелинський газопереробний завод, на який припадає 8% бензинового ринку. Дві нафтобази, відкриті влітку 2020‑го у Дніпрі й Черкасах, повинні ще більше зміцнити позиції Кременчуцького НПЗ у бензиновому сегменті. А ось на ринку дизеля і скрапленого газу справи йдуть не так добре. Доводиться просити захисту у держави. У липні гендиректор «Укртатнафти» Павло Овчаренко запропонував в.о. міністра енергетики Ользі Богуславець підвищити мито на все російське дизпаливо з 4% до 8,46%, а на скраплений газ – з 3,75% до 8,46%.