Бізнес-тандем. Подружжя Саввопуло щомісячно виробляє 1000 найменувань фетиш-товарів, три чверті з яких продає за кордоном. /Антон Забєльський для Forbes Ukraine
Категорія
Свій бізнес
Дата

Недешевий БДСМ. Київське подружжя створює еротичний одяг, який одягала Мадонна та інші зірки. В чому секрет українського бренду Anoeses

Бізнес-тандем. Подружжя Саввопуло щомісячно виробляє 1000 найменувань фетиш-товарів, три чверті з яких продає за кордоном. Фото Антон Забєльський для Forbes Ukraine

Київське подружжя Катерина та Костянтин Саввопуло продає еротичний одяг і БДСМ-аксесуари під брендом Anoeses по всьому світу на сотні тисяч доларів. Формула їхнього успіху – оригінальний дизайн виробів і невульгарний контент

Велика війна пришвидшила вихід жінок на лідерські ролі. Вже 15 травня на форумі «Вільна» Forbes пропонує подивитися на це явище крізь нову, чітку оптику. Спікерки та спікери з Superhumans, Google, ENKO, McDonald’s, G. Bar та інших. Купуйте квитки за посиланням.

23 червня минулого року Мадонна організувала неочікуваний концерт у Нью‐Йорку під час міського прайду. Поп‐ікона, якій тоді було 63 роки, разом із реп‐співачкою Tokischa, 26, влаштували гаряче еротичне шоу.

Світлини з Мадонною у стильному шкіряному корсеті були чи не в усіх провідних світових медіа. Корсет зробила українська компанія Anoeses. «Мадонна виходила в нашому корсеті кілька разів. Ми здивувалися – зазвичай зірка вдягає річ лише раз», – розповідає співзасновниця компанії Катерина Саввопуло, 28.

Крім Мадонни, одяг Anoeses можна побачити на американських зірках Тінаші, Сієрі та Кессі, актрисі Джулії Фокс, доньці Мадонни фотомоделі Лурдес Леон, українській співачці Аліні Паш.

В асортименті бренду – все для поціновувачів БДСМ‐культури: шкіряні портупеї, корсети, бандажні комплекти, одяг із латексу та текстилю. Виторг засновники не розкривають, але зазначають, що маржинальність бізнесу становить 22%, а 75% товару продається за кордоном у спеціалізованих фетиш‐бутиках і через онлайн‐канали.

Географія продажів Anoeses

Географія продажів Anoeses

За словами Саввопуло, вони продають у середньому 30 виробів на день. Ціна їхніх найпопулярніших товарів від $70 до $570. Виходить, що на місяць їхній виторг може становити $175 000–250 000, або $2–3 млн на рік.

Ви знайшли помилку чи неточність?

Залиште відгук для редакції. Ми врахуємо ваші зауваження якнайшвидше.

Виправити
Попередній слайд
Наступний слайд
Новий номер Forbes Ukraine

Замовляйте з безкоштовною кур’єрською доставкою по Україні