Київське подружжя Катерина та Костянтин Саввопуло продає еротичний одяг і БДСМ-аксесуари під брендом Anoeses по всьому світу на сотні тисяч доларів. Формула їхнього успіху – оригінальний дизайн виробів і невульгарний контент
⚡️Ексклюзивно: спікер на форумі «Енергія бізнесу» – Деніел Єрґін, віце-голова S&P Global, письменник та лауреат Пулітцерівської премії. Він автор бестселерів про енергетику та світову економіку, зокрема «The Prize» і «The New Map». Вже 9 жовтня зустрінемося.
23 червня минулого року Мадонна організувала неочікуваний концерт у Нью‐Йорку під час міського прайду. Поп‐ікона, якій тоді було 63 роки, разом із реп‐співачкою Tokischa, 26, влаштували гаряче еротичне шоу.
Світлини з Мадонною у стильному шкіряному корсеті були чи не в усіх провідних світових медіа. Корсет зробила українська компанія Anoeses. «Мадонна виходила в нашому корсеті кілька разів. Ми здивувалися – зазвичай зірка вдягає річ лише раз», – розповідає співзасновниця компанії Катерина Саввопуло, 28.
Крім Мадонни, одяг Anoeses можна побачити на американських зірках Тінаші, Сієрі та Кессі, актрисі Джулії Фокс, доньці Мадонни фотомоделі Лурдес Леон, українській співачці Аліні Паш.
В асортименті бренду – все для поціновувачів БДСМ‐культури: шкіряні портупеї, корсети, бандажні комплекти, одяг із латексу та текстилю. Виторг засновники не розкривають, але зазначають, що маржинальність бізнесу становить 22%, а 75% товару продається за кордоном у спеціалізованих фетиш‐бутиках і через онлайн‐канали.
За словами Саввопуло, вони продають у середньому 30 виробів на день. Ціна їхніх найпопулярніших товарів від $70 до $570. Виходить, що на місяць їхній виторг може становити $175 000–250 000, або $2–3 млн на рік.
Ви знайшли помилку чи неточність?
Залиште відгук для редакції. Ми врахуємо ваші зауваження якнайшвидше.