Категорія
Компанії
Дата

Forbes Digital

$200 000 за мовчання. Яка мета медіаатаки анонімного Тelegram-каналу на Uklon, чи спрацювала стратегія захисту бізнесу і хто стоїть за каналом 

9 хв читання

$200 000 за мовчання. Яка мета медіаатаки анонімного Тelegram-каналу на Uklon, чи спрацювала стратегія захисту бізнесу і хто стоїть за каналом  /колаж Анастасія Решетнік

колаж Анастасія Решетнік

Останні пів року анонімний Тelegram-канал «Джокер» регулярно критикує українські компанії. З лютого під медіатиском сервіс замовлення таксі Uklon. Він єдиний, хто виніс конфлікт у публічну площину і протидіє медіаатаці в законодавчому полі. Чи здатна держава захистити бізнес і хто насправді стоїть за анонімним Тelegram-каналом? 

За 107 років існування Forbes логотип змінювався 18 разів, але таким авангардним і вільним світ його бачить вперше. В новому числі журналу Forbes Ukraine: сучасне мистецтво, топ-50 благодійних фондів, альтернативна енергетика, 30 до 30. Замовляйте вже зараз!

З 12 лютого анонімний Тelegram-канал «Джокер», у якого наразі близько 297 000 підписників, згадував сервіс замовлення таксі Uklon у своїх постах понад 320 разів, у середньому – 6,2 дописи на день. Абсолютна більшість – із жорсткою критикою сервісу. У топі звинувачень – робота в комендантську годину, водії без ліцензії, реєстрація на Кіпрі й заниження податкової бази та співпраця із «неправильним» платіжним сервісом.  

Цей анонімний Тelegram-канал не вперше атакує українські компанії. Контент із критикою бізнесу зʼявився восени минулого року, з того часу героями десятків звинувачувальних постів стали Cosmolot, Favbet, Vbet, Fondy, «Цитрус», «Стилус», «Техно Їжак» та інші.

Ви знайшли помилку чи неточність?

Залиште відгук для редакції. Ми врахуємо ваші зауваження якнайшвидше.

Попередній слайд
Наступний слайд