Категорія
Компанії
Дата

$200 000 за мовчання. Яка мета медіаатаки анонімного Тelegram-каналу на Uklon, чи спрацювала стратегія захисту бізнесу і хто стоїть за каналом 

$200 000 за мовчання. Яка мета медіаатаки анонімного Тelegram-каналу на Uklon, чи спрацювала стратегія захисту бізнесу і хто стоїть за каналом  /колаж Анастасія Решетнік

колаж Анастасія Решетнік

Останні пів року анонімний Тelegram-канал «Джокер» регулярно критикує українські компанії. З лютого під медіатиском сервіс замовлення таксі Uklon. Він єдиний, хто виніс конфлікт у публічну площину і протидіє медіаатаці в законодавчому полі. Чи здатна держава захистити бізнес і хто насправді стоїть за анонімним Тelegram-каналом? 

Головні матеріали Forbes Ukraine у email-розсилці. Раз на тиждень на вашій пошті.

З 12 лютого анонімний Тelegram-канал «Джокер», у якого наразі близько 297 000 підписників, згадував сервіс замовлення таксі Uklon у своїх постах понад 320 разів, у середньому – 6,2 дописи на день. Абсолютна більшість – із жорсткою критикою сервісу. У топі звинувачень – робота в комендантську годину, водії без ліцензії, реєстрація на Кіпрі й заниження податкової бази та співпраця із «неправильним» платіжним сервісом.  

Цей анонімний Тelegram-канал не вперше атакує українські компанії. Контент із критикою бізнесу зʼявився восени минулого року, з того часу героями десятків звинувачувальних постів стали Cosmolot, Favbet, Vbet, Fondy, «Цитрус», «Стилус», «Техно Їжак» та інші.

Ви знайшли помилку чи неточність?

Залиште відгук для редакції. Ми врахуємо ваші зауваження якнайшвидше.

Виправити
Попередній слайд
Наступний слайд
Новий номер Forbes Ukraine

Замовляйте з безкоштовною кур’єрською доставкою по Україні