Прослухати матеріал
Прослухати матеріал
05:45 хвилин
«Нова пошта» наростила мережу поштоматів до найбільшої в Європі та хоче заробляти, здаючи комірки в оренду під зберігання особистих речей. Скільки НП здатна заробити на локерах та чому це може зачепити й тих, хто не користуватиметься новим сервісом?
Купуйте річну передплату на шість журналів Forbes Ukraine за ціною чотирьох номерів. Якщо ви цінуєте якість, глибину та силу реального досвіду, ця передплата саме для вас.
Під час музичного фестивалю Atlas Festival 2025 18–21 липня лідер ринку поштової доставки «Нова пошта» запропонувала користувачам нову послугу – зберігати особисті речі в девятиметровому локері на 144 комірки. За 100 грн гості фестивалю на термін до пʼяти діб могли залишити у локері НП власні речі, які не дозволено чи незручно проносити на подію.
«Ажіотаж був настільки високим, що вже на другий день довелося терміново встановлювати поруч ще один такий самий локер», – поділились в пресслужбі Nova на запит Forbes Ukraine. За три дні фестивалю відвідувачі скористалися послугою 713 разів – хтось залишав речі щодня, інші – лише раз, повідомили в НП.
Ви знайшли помилку чи неточність?
Залиште відгук для редакції. Ми врахуємо ваші зауваження якнайшвидше.