Стартап Let's Enhance, що покращує фотографії, залучив $3 млн. Як він допоможе маркетплейсам і службам доставки їжі /Фото з особистого архіву
Категорія
Інновації
Дата

Стартап Let's Enhance, що покращує фотографії, залучив $3 млн. Як він допоможе маркетплейсам і службам доставки їжі

Владислав Пранскевічус і Софія Швець, засновники Let’s Enhance навчили алгоритми рятувати фото. Фото з особистого архіву

Стартап Софії Швець та Владислава Пранскевічуса підняв seed-раунд на $3 млн від молодої американо-португальської венчурної компанії Chamaeleon. На що стартап витратить ці гроші

Чим займається Letʼs Enhance

ШІ-сервіс для покращення якості фото Letʼs Enhance восени 2017 року запустили українці Софія Швець, Владислав Пранскевічус та Олександр Савсуненко. Останній, не повіривши в ідею, залишив проєкт незабаром після запуску і влаштувався інженером з машинного навчання до лондонського офісу Facebook.

Його експартнери кілька років розвивали Letʼs Enhance як платформу для широкої аудиторії – їхні нейромережі опрацьовували фото для всіх бажаючих. З початком пандемії стартап знайшов нову нішу – автоматичне поліпшення фото для маркетплейсів із великими обсягами користувацького контенту.

Півот виправдався. У 2020 році виручка Letʼs Enhance досягла $1 млн. За девʼять місяців 2021-го компанія заробила стільки ж, стверджує Швець. Залучені $3 млн повністю підуть на розвиток B2B-продукту – платформи Claid, яка з червня працює в тестовому режимі.

Claid – сервіс для автоматичної обробки фотографій, які завантажують на маркетплейси. Нейромережі підганяють знімки під потрібні стандарти: підвищують роздільну здатність, покращують освітленість, контрастність, текстури. «Ми допомагаємо швидко й на великих обсягах покращувати користувацький контент», – каже Швець.

Покращення фото від Let’s Enhance.

Покращення фото від Let’s Enhance.

Покращення фото від Let’s Enhance.

Покращення фото від Let’s Enhance.

Покращення фото від Let’s Enhance.

Покращення фото від Let’s Enhance.

Попередній слайд
Наступний слайд

Сервіс підключається до маркетплейсів по API, контракт на пакетну обробку зображень підписується на рік. Мінімальна вартість – від $100 000.

Точну кількість B2B-клієнтів Letʼs Enhance не розголошує. Влітку 2021 року їх було до двох десятків, зараз, за словами Швець, у півтора рази більше – близько 30. Послугами стартапу користуються французький e-commerce гігант Vente-privee, ізраїльський сервіс Mixtiles, який перетворює фото з телефону на декоративні настінні панелі, та американське рекламне агентство Pollinate.

Матеріали по темі

Плани на $3 млн

До осені 2021 року Letʼs Enhance встиг залучити менше $1 млн. Крім фаундерів у компанію вклалися акселератор Techstars, фонд Digital Future Олексія Вітченка та CEO ШІ‑платформи для аналітики соціальних мереж YouScan Олексій Орап.

Лід-інвестором посівного раунду на $3 млн стала венчурна компанія Chamaeleon. Її влітку 2021 року заснували португальські вихідці з інвестиційного середовища Нуно Ґонкальбез Педро, Юн Сон-йі та Алекс Сантос. Раніше вони інвестували у Robinhood, DraftKings та Cloudflare. Також у раунді взяли участь шведська Hype Ventures та фонд Acrobator голландського бізнес-ангела Баса Годска. Серед ангельських інвесторів – американська підприємниця Марго Георгіадіс, член ради директорів McDonaldʼs та керуючий партнер інвесткомпанії з Чикаго Synetro Group.

Оцінку стартап не розголошує. На ринку є оцінки з мультиплікаторами 5-8 до ARR та більше, каже партнер компанії з автоматизації обробки фото Skylum Software Олександр Цепко. Таким чином, Letʼs Enhance може бути оцінений у діапазоні $5-8 млн. Враховуючи потенціал ринку e-commerce, вартість може бути й вищою, додає Цепко. «Люди «дорожчають» і на технології, які можуть допомогти компаніям заощадити гроші, автоматизувати обробку знімків, зберігаючи якість, буде попит» – підсумовує він.

Витратити всі гроші Letʼs Enhance планує на просування Claid та залучення нових клієнтів. Сервіс ще кілька кварталів буде доступний тільки в бета-версії, але продаж уже триває. У команді стартапу 30 осіб, продажники працюють в Україні, ОАЕ, Європі та США. До кінця року штат планують розширити на 50%.

Швець робить ставку на маркетплейси, які займаються нерухомістю, подорожами та фудтех-сервісами. «Продавці Uber Eats або Rocket — маленькі ресторани, у них теж багато контенту», — каже засновниця. Letʼs Enhance має клієнтів у Франції, Німеччині, Великобританії, але в пріоритеті – США та англомовні ринки. «Ми не фокусуємося на Азії, просто тому, що не до кінця розуміємо, як туди продавати, — каже Швець, — Це буде пізніше»

Попередній слайд
Наступний слайд
Новий Forbes вже у продажу

Новий Forbes вже у продажу

30 до 30 | Квартал 95, лідер "Великого будівництва"