Владислав Пранскевічус і Софія Швець, засновники Let’s Enhance навчили алгоритми рятувати фото. /з особистого архіву
Категорія
Інновації
Дата

Стартап Let's Enhance, що покращує фотографії, залучив $3 млн. Як він допоможе маркетплейсам і службам доставки їжі

2 хв читання

Владислав Пранскевічус і Софія Швець, засновники Let’s Enhance навчили алгоритми рятувати фото. Фото з особистого архіву

Стартап Софії Швець та Владислава Пранскевічуса підняв seed-раунд на $3 млн від молодої американо-португальської венчурної компанії Chamaeleon. На що стартап витратить ці гроші

Чим займається Letʼs Enhance

ШІ-сервіс для покращення якості фото Letʼs Enhance восени 2017 року запустили українці Софія Швець, Владислав Пранскевічус та Олександр Савсуненко. Останній, не повіривши в ідею, залишив проєкт незабаром після запуску і влаштувався інженером з машинного навчання до лондонського офісу Facebook.

Його експартнери кілька років розвивали Letʼs Enhance як платформу для широкої аудиторії – їхні нейромережі опрацьовували фото для всіх бажаючих. З початком пандемії стартап знайшов нову нішу – автоматичне поліпшення фото для маркетплейсів із великими обсягами користувацького контенту.

Півот виправдався. У 2020 році виручка Letʼs Enhance досягла $1 млн. За девʼять місяців 2021-го компанія заробила стільки ж, стверджує Швець. Залучені $3 млн повністю підуть на розвиток B2B-продукту – платформи Claid, яка з червня працює в тестовому режимі.

Claid – сервіс для автоматичної обробки фотографій, які завантажують на маркетплейси. Нейромережі підганяють знімки під потрібні стандарти: підвищують роздільну здатність, покращують освітленість, контрастність, текстури. «Ми допомагаємо швидко й на великих обсягах покращувати користувацький контент», – каже Швець.

Стартап Let's Enhance, що покращує фотографії, залучив $3 млн. Як він допоможе маркетплейсам і службам доставки їжі /Фото 1

Покращення фото від Let’s Enhance.

Стартап Let's Enhance, що покращує фотографії, залучив $3 млн. Як він допоможе маркетплейсам і службам доставки їжі /Фото 2

Покращення фото від Let’s Enhance.

Стартап Let's Enhance, що покращує фотографії, залучив $3 млн. Як він допоможе маркетплейсам і службам доставки їжі /Фото 3

Покращення фото від Let’s Enhance.

Попередній слайд
Наступний слайд

Сервіс підключається до маркетплейсів по API, контракт на пакетну обробку зображень підписується на рік. Мінімальна вартість – від $100 000.

Точну кількість B2B-клієнтів Letʼs Enhance не розголошує. Влітку 2021 року їх було до двох десятків, зараз, за словами Швець, у півтора рази більше – близько 30. Послугами стартапу користуються французький e-commerce гігант Vente-privee, ізраїльський сервіс Mixtiles, який перетворює фото з телефону на декоративні настінні панелі, та американське рекламне агентство Pollinate.

Матеріали по темі

Плани на $3 млн

До осені 2021 року Letʼs Enhance встиг залучити менше $1 млн. Крім фаундерів у компанію вклалися акселератор Techstars, фонд Digital Future Олексія Вітченка та CEO ШІ‑платформи для аналітики соціальних мереж YouScan Олексій Орап.

Лід-інвестором посівного раунду на $3 млн стала венчурна компанія Chamaeleon. Її влітку 2021 року заснували португальські вихідці з інвестиційного середовища Нуно Ґонкальбез Педро, Юн Сон-йі та Алекс Сантос. Раніше вони інвестували у Robinhood, DraftKings та Cloudflare. Також у раунді взяли участь шведська Hype Ventures та фонд Acrobator голландського бізнес-ангела Баса Годска. Серед ангельських інвесторів – американська підприємниця Марго Георгіадіс, член ради директорів McDonaldʼs та керуючий партнер інвесткомпанії з Чикаго Synetro Group.

Оцінку стартап не розголошує. На ринку є оцінки з мультиплікаторами 5-8 до ARR та більше, каже партнер компанії з автоматизації обробки фото Skylum Software Олександр Цепко. Таким чином, Letʼs Enhance може бути оцінений у діапазоні $5-8 млн. Враховуючи потенціал ринку e-commerce, вартість може бути й вищою, додає Цепко. «Люди «дорожчають» і на технології, які можуть допомогти компаніям заощадити гроші, автоматизувати обробку знімків, зберігаючи якість, буде попит» – підсумовує він.

Витратити всі гроші Letʼs Enhance планує на просування Claid та залучення нових клієнтів. Сервіс ще кілька кварталів буде доступний тільки в бета-версії, але продаж уже триває. У команді стартапу 30 осіб, продажники працюють в Україні, ОАЕ, Європі та США. До кінця року штат планують розширити на 50%.

Швець робить ставку на маркетплейси, які займаються нерухомістю, подорожами та фудтех-сервісами. «Продавці Uber Eats або Rocket — маленькі ресторани, у них теж багато контенту», — каже засновниця. Letʼs Enhance має клієнтів у Франції, Німеччині, Великобританії, але в пріоритеті – США та англомовні ринки. «Ми не фокусуємося на Азії, просто тому, що не до кінця розуміємо, як туди продавати, — каже Швець, — Це буде пізніше»

Ви знайшли помилку чи неточність?

Залиште відгук для редакції. Ми врахуємо ваші зауваження якнайшвидше.

Попередній слайд
Наступний слайд