Категорія
Життя
Дата

Forbes Digital

53 млн грн на навчання і ставка на LinkedIn. МХП, Fozzy Group і OBRIO – серед найактивніших «рекрутерів» 2024-го. Як вони залучають таланти?

5 хв читання

найм у МХП, Fozzy Group, OBRIO /Колаж Аліна Кохан

Які підходи допомагають активно залучати таланти, попри кадровий голод? Досвід МХП, Fozzy Group і OBRIO Фото Колаж Аліна Кохан

Прослухати матеріал

Прослухати матеріал

08:29 хвилин

x1
  • 1
  • 1.25
  • 1.5
  • 1.75
  • 2
00:00 / 08:29

У 2024 році через навчальні програми МХП пройшли майже 34 000 учасників – щоб закривати дефіцит кадрів, компанія вирощує таланти самостійно. Fozzy Group удвічі збільшила кількість місць на програмах стажування для молоді, а OBRIO запустила інтенсив для маркетологів, яких бракує у штаті. Як найкращі роботодавці долають кадровий голод?

Купуйте річну передплату на 6 журналів Forbes Ukraine зі змістовними матеріалами, рейтингами та аналітикою від 1 350 грн.

Ви знайшли помилку чи неточність?

Залиште відгук для редакції. Ми врахуємо ваші зауваження якнайшвидше.

Попередній слайд
Наступний слайд
Третій випуск 2025 року вже у передпродажу

Замовляйте з безкоштовною доставкою по Україні