Категорія
Життя
Дата

«Зараз буде заміс?». Хто зняв вірусний ролик про військового-пекаря та як оцінюватимуть його ефективність

Головний герой відео – військовий – випікає хліб: просипає муку, замішує тісто, чекає, поки воно підніметься. Водночас на екрані зʼявляються коментарі на кшталт «Зараз буде заміс?» та «А можна інтенсивніше насипати?». /Зображення згенеровано ШІ Midjourney в співавторстві з Олександрою Карасьовою

Головний герой відео – військовий – випікає хліб: просипає муку, замішує тісто, чекає, поки воно підніметься. Водночас на екрані зʼявляються коментарі на кшталт «Зараз буде заміс?» та «А можна інтенсивніше насипати?». Фото Зображення згенеровано ШІ Midjourney в співавторстві з Олександрою Карасьовою

Ввечері 28 вересня соцмережами українців почало ширитися відео, на якому військовослужбовець випікає хліб. «Рецептура оригінальна, технологія національна. Ексклюзивний виробник і постачальник – Сили оборони України», – прокоментував його секретар Ради національної безпеки та оборони України Олексій Данілов. Що це за ролик

Велика війна пришвидшила вихід жінок на лідерські ролі. Вже 15 травня на форумі «Вільна» Forbes пропонує подивитися на це явище крізь нову, чітку оптику. Спікерки та спікери з Superhumans, Google, ENKO, Diia.City United, G. Bar та інших. Купуйте квитки за посиланням.

«Напевно, це найкраще з того, що бачив», – написав у своєму Facebook-профілі журналіст і військовослужбовець Павло Казарін.

Так він описує ролик, що лише на його сторінці набрав понад 38 000 переглядів і майже 5000 лайків. Головний герой відео – військовий – випікає хліб: просипає муку, замішує тісто, чекає, поки воно підніметься. Водночас на екрані зʼявляються коментарі на кшталт «Зараз буде заміс?» та «А можна інтенсивніше насипати?».

Автори відео – комунікаційний підрозділ ЗСУ. На початку червня 2023 року українці уже бачили приклад їхнього креативу: серію роликів «Плани люблять тишу», які повідомляли, що на оголошення контрнаступу чекати не варто. 

Один із напрямків роботи підрозділу – телеканал Міноборони «Армія ТБ», появу якого анонсували у березні 2023-го. За його створення відповідає продюсер, письменник і військовослужбовець Ілларіон Павлюк. «Центральна телерадіостудія Міноборони отримала ліцензію на мовлення, тепер треба розпочати виробництво та запустити телеканал, – каже він. – Щоб це запрацювало, триває велика робота з організації й реорганізації військових установ».

Комунікаційний підрозділ створював серію роликів «Плани люблять тишу», які повідомляли, що на оголошення контрнаступу чекати не варто.

До роботи у підрозділі залучені представники медіа, які служать у ЗСУ. Багато з них мають бойовий досвід. На засіданні Національної ради України з питань телебачення і радіомовлення, де Павлюк представляв канал «Армія ТБ», у складі його команди були згадані керівниця напрямку тренінгів Інна Руденко, бренд-менеджер Остап Малашняк, головний редактор Євген Самойленко, продюсер інформаційних програм і спеціальних проєктів Роман Вінтонів та головний режисер Володимир Рибась. 

Який KPI вірусного ролика про «заміс»? Поширення, перегляди, обговорення – проте встановити KPI для окремого відео важко, зазначає Павлюк. Натомість можна рахувати загальні показники ефективності комунікацій Сил Оборони, додає він. 

«Найважливіший KPI – згуртованість суспільства та готовність спроможних за станом здоровʼя й віком українців доєднатися до сил оборони, – каже очільник «Армія ТБ». – Важливо мати, на кого спертися. Як у підрозділу може зʼявитися можливість відійти на відновлення? Тільки якщо його хтось замінить». 

Це співзвучно місії «Армії ТБ», яку Павлюк озвучив на засіданні Нацради: дати воїнам відчути підтримку. «Втома від війни – природне явище, – пояснює він. – Але кожен має памʼятати: ми всі беремо у ній участь. Лишатися осторонь неможливо». 

У відео немає одного автора. Його концепція зʼявилася на командному брейнштормі, а далі кожен робив свою частину: писав сценарій або працював над репліками, аби вони були гострішими та влучнішими. 

Для роботи залучили найкращих, каже Павлюк. У команді продакшену були захисники – наприклад, головну роль пекаря виконав військовослужбовець, який у цивільному житті був продюсером – та професіонали кіно- й телеіндустрії. Проєкт зняли у пекарні на Київщині протягом дня. Всі працювали безкоштовно – проте, якщо порахувати комерційну вартість роботи кожного з залучених фахівців, виробництво було б надзвичайно вартісним, розмірковує Павлюк.

«Ідея виникла з бажання підтримати наших захисників і захисниць, які служать на передньому краї, – каже Павлюк. – Немає нічого важче за цю роботу».

Матеріали по темі

Ви знайшли помилку чи неточність?

Залиште відгук для редакції. Ми врахуємо ваші зауваження якнайшвидше.

Виправити
Попередній слайд
Наступний слайд
Новий номер Forbes Ukraine

Замовляйте з безкоштовною кур’єрською доставкою по Україні