Категорія
Гроші
Дата

Forbes Digital

«Клієнт рідше залишає кошик». NovaPay і RozetkaPay синхронно запустили функцію чекауту, щоб збільшити продажі онлайн-платформ. Для чого це компаніям та чи можна на цьому заробити?

3 хв читання

NovaPay, RozetkaPay, чекаут, checkout /Ілюстрація Анастасія Шишенок

Фінансові компанії NovaPay і RozetkaPay запустили чекаут, щоб збільшити продажі онлайн-платформ Фото Ілюстрація Анастасія Шишенок

Фінансові компанії NovaPay і RozetkaPay підключили сервіси спрощеної оплати для підприємців, які продають товари на онлайн-платформах. Головна мета – зменшити кількість незавершених покупок серед клієнтів. Навіщо це компаніям?

Купуйте річну передплату на 6 журналів Forbes Ukraine зі змістовними матеріалами, рейтингами та аналітикою від 1 350 грн.

NovaPay та RozetkaPay майже одночасно протягом місяця запустили власні сервіси чекауту – сторінки оформлення замовлення зі збереженими даними клієнта. 

Мета – максимально спростити шлях до покупки. «Компанії борються не просто за трафік, а й вивчають нові моделі поведінки користувачів», – розповідає фінансова експертка Олена Коробкова.

Ви знайшли помилку чи неточність?

Залиште відгук для редакції. Ми врахуємо ваші зауваження якнайшвидше.

Попередній слайд
Наступний слайд
Третій випуск 2025 року вже у продажу

Замовляйте з безкоштовною доставкою по Україні