Фінансові компанії NovaPay і RozetkaPay підключили сервіси спрощеної оплати для підприємців, які продають товари на онлайн-платформах. Головна мета – зменшити кількість незавершених покупок серед клієнтів. Навіщо це компаніям?
Бізнес-конференція Forbes Agro: відкрийте для себе нові агроінновації та інвестиційні можливості — купуйте квиток прямо зараз!
До 25.08 діє спеціальна ціна.
NovaPay та RozetkaPay майже одночасно протягом місяця запустили власні сервіси чекауту – сторінки оформлення замовлення зі збереженими даними клієнта.
Мета – максимально спростити шлях до покупки. «Компанії борються не просто за трафік, а й вивчають нові моделі поведінки користувачів», – розповідає фінансова експертка Олена Коробкова.
Ви знайшли помилку чи неточність?
Залиште відгук для редакції. Ми врахуємо ваші зауваження якнайшвидше.