Категорія
Головне
Дата

Бренд засобів особистої гігієни The Honest залучив $413 млн у ході IPO. Попит на товари компанії зріс під час пандемії

Американська компанія споживчих товарів The Honest Company вийшла на біржу. В ході первинної публічної пропозиції залучила $413 млн, пише Bloomberg.

Ключові факти

  • Загалом, у вівторок продано близько 25,9 млн акцій по $16 кожна. Компанія продала 6,5 млн акцій, а існуючі інвестори – 19,4 млн.
  • Ринкова вартість компанії за ціною IPO становить близько $1,45 млрд, виходячи з розміщених в обігу акцій. Якщо врахувати опціони на акції співробітників і обмежені частки акцій, то вартість зростає до понад $1,7 млрд.
  • Нині головна креативна директорка компанії Джессіка Альба володіє 5,65 млн акцій, які оцінюються приблизно в $90 млн. Однак вона не планує їх продавати.
  • Головними андеррайтерами під час IPO виступили Morgan Stanley, Jefferies, J.P. Morgan, пише Reuters.
  • Кошти, отримані від виходу на біржу, The Honest планує вкласти в розвиток бізнесу. Зокрема, в збільшення присутності компанії на світових ринках та розбудову онлайн-бізнесу.

Довідка

The Honest Company – компанія з виробництва споживчих товарів, зокрема підгузників, серветок, органічної косметики та побутової хімії. Однією із засновниць стартапу 2011 року стала голлівудська акторка Джессіка Альба. Зірка вирішила взятися за розробку товарів без токсичних речовин після того, як у її доньки зʼявилася алергічна реакція на засіб для шкіри. Вже 2015 року The Honest отримала статус єдинорога. Проте через рік на компанію подали до суду за використання синтетичних речовин у продукції. Це призвело до того, що The Honest почала втрачати прибуток, а 2017 року втратила статус компанії-єдинорога. Після цього The Honest змінила бізнес-модель та оновила вище керівництво.

Контекст

Під час пандемії коронавірусу збільшився попит на засоби для особистої гігієни. Це сприяло зростанню доходів у 2020 році таких компаній, як Procter & Gamble Co., виробника підгузників Pampers і прального порошку Tide.

Продажі The Honest торік склали близько $301 млн, що на 28% більше, ніж у 2019 році. На товари категорії «підгузки та серветки» припало 63% доходу; на товари «догляд за шкірою та особистий догляд» – 26% доходу; на товари побуту – 11% доходу, пише MarketWatch. Однак чистий збиток компанії склав $14,5 млн.

Попередній слайд
Наступний слайд
Новий Forbes вже у продажу

Новий Forbes вже у продажу

Рейтинг зарплат | 15 найкомфортніших банків