Перший електромобіль Ferrari коштуватиме не менш ніж €500 000, повідомило агентству Reuters джерело. Виробник автомобілів класу люкс готується відкрити завод, який вироблятиме цю модель.
Ключові факти
- Італійський бренд, відомий своїми бензиновими двигунами, заявив, що випустить електромобіль наприкінці наступного року. І запланована ціна показує його впевненість у тому, що заможні водії готові платити, навіть незважаючи на те, що конкуренти масового ринку скорочують випуск електромобілів на тлі падіння попиту.
- Цінник, який не включає додаткові функції та індивідуальні особливості, які зазвичай додають 15-20%, значно перевищує середню ціну продажу Ferrari у першому кварталі цього року, що становить близько €350 000.
- Ferrari не коментує ймовірну ціну свого першого електромобіля або свого нового заводу, який має бути відкритий цього тижня у її рідному місті Маранелло на півночі Італії. Новий завод надасть Ferrari додаткову лінію збирання автомобілів і вироблятиме бензинові та гібридні автомобілі, а також нові електромобілі та компоненти до них.
- За словами джерела, його буде повністю введено в експлуатацію через три–чотири місяці.
- Інша модель електромобіля також знаходиться на стадії розробки, повідомило джерело, додавши, що процес знаходиться на ранній стадії і що компанія, можливо, не захоче збільшувати загальний обсяг виробництва до 20 000 автомобілів на рік, принаймні в короткостроковій перспективі.
- Будь-яке зростання виробництва супроводжуватиметься збільшенням кількості моделей, оскільки Ferrari дотримується своєї політики випуску будь-якої моделі в певних межах, якою б успішною вона не була, зазначило джерело.
Контекст
Конкурент Lamborghini планує розпочати продавати свою першу модель електромобіля у 2028 році. Аналітик Mediobanca Андреа Баллоні сказав, що очікує, що новий електромобіль Ferrari матиме високу ціну, щоб допомогти зберегти прибуток, компенсуючи розвиток нової повністю електричної технології та більшу кількість деталей, що постачаються ззовні.
На думку експерта, новий електромобіль стане нішевою моделлю, на яку прийдеться трохи понад 10% річних продажів, оскільки основний клієнт Ferrari, як і раніше, віддає перевагу бензиновим моделям.
Наразі списки очікування деяких моделей можуть сягати двох років. Експерти відзначають збільшення кількості потенційних заможних клієнтів на ринках, що розвиваються, таких як Індія та Близький Схід.
Ви знайшли помилку чи неточність?
Залиште відгук для редакції. Ми врахуємо ваші зауваження якнайшвидше.