Категорія
Новини
Дата

Гданськ може стати одним із найбільших контейнерних портів Європи. Оператор побудує новий термінал за €470 млн

Оператор контейнерних терміналів у порту Гданськ – DCT Gdansk підписав контракт на будівництво третього глибоководного контейнерного терміналу Baltic Hub 3. Про це пишуть Порти України з посиланням на повідомлення компанії.

🎂 День народження у нас — подарунки вам. Forbes Ukraine чотири роки, тому даруємо 44% знижки на річну підписку на сайт Forbes. Діє з промокодом FORBES4 до 31 березня. Оформлюйте зараз за цим посиланням

Ключові факти

  • Тендер виграв консорціум у складі Budimex S.A. (Польща) та Dredging International NV (дочірня компанія DEME, Бельгія). Проєкт передбачає інвестицію 2 млрд злотих (близько €470 млн).
  • Планується будівництво причальної стінки довжиною 717 м з глибиною 17,5 м та тилового майданчика площею 36,5 га, а також купівлю семи нових причальних перевантажувачів, здатних обробляти найбільші з існуючих контейнеровозів, та 20 напівавтоматичних рейкових козлових кранів із дистанційним керуванням.
  • Розпочати роботи планують у вересні, після завершення курортного сезону. В експлуатацію новий термінал можуть запустити до середини 2024 року, а повне завершення проекту передбачається у другому кварталі 2025 року.
  • На першому етапі новий термінал дозволить збільшити пропускну здатність DCT Gdansk на 1,7 млн TEU – до 4,5 млн TEU на рік.
  • Реалізація проєкту повинна зробити Гданськ одним із найбільших контейнерних портів Європи за пропускною здатністю.

Контекст

Польща може виступити великим транзитером пального в Україну, яке надходитиме зі США, Німеччини, Нідерландів та інших країн. Для прискорення його постачання польський уряд вирішив надати свої порти у Гданську та Свіноуйсьце, заявляли в Мінекономіки України. Сторони у травні обговорили технічні можливості терміналів польських портів та дійшли висновку, що транзит пального можна збільшити із 60 000 т на місяць до 200 000 т.

Після вторгнення Росії на територію України українські металургійні компанії знизили експорт продукції до мінімуму через блокаду морських портів. Наприкінці травня польський морський порт Свіноуйсьце відправив першу партію з 30 000 т української залізної руди. Порт уклав комерційні контракти з українськими партнерами. Торт також реалізує інвестиційну програму, що включає підготовку складських майданчиків та закупівлю механізованої техніки.

Матеріали по темі

Ви знайшли помилку чи неточність?

Залиште відгук для редакції. Ми врахуємо ваші зауваження якнайшвидше.

Виправити
Попередній слайд
Наступний слайд
Новий номер Forbes Ukraine

Замовляйте з безкоштовною кур’єрською доставкою по Україні