Glovo запустив платформу з пошуку кур’єрів On-Demand для бізнесу /Shutterstock
Категорія
Новини
Дата

Glovo запустив платформу з пошуку кур’єрів On-Demand для бізнесу

1 хв читання

Shutterstock

Сервіс з доставки Glovo запустив платформу On-Demand в Україні, вона дає змогу ресторанам і магазинам залучати курʼєрів компанії для доставки замовлень із власних каналів продажу, йдеться у пресрелізі. Ця платформа вже працює в Іспанії, Португалії, Грузії, Румунії, Болгарії та Італії.

Як створити продукт, який полюблять клієнти? Отримайте цінні поради від співвласника monobank™ – Олега Гороховського. Купуйте квиток на Форум підприємців, який відбудеться 27 червня.

Ключові факти

  • Згідно із повідомленням, заклади громадського харчування та ритейлери часто потребують допомоги з доставкою. Тож Glovo запустив платформу з пошуку кур’єрів On-Demand, що дає бізнесам можливість доставляти замовлення без власних кур’єрів або підсилити свої потужності доставки у пікові години.
  • Новий сервіс дає змогу партнерам не утримувати в штаті кур’єрів, витрачаючи додаткові ресурси. 
  • Платформа On-Demand знаходить вільного курʼєра Glovo, спрямовує його в заклад партнера за замовленням та супроводжує до передачі пакунка клієнту. Також Glovo надає можливість партнеру та клієнту відстежувати статус замовлення. 
  • Користування платформою передбачає вартість послуг кур’єра Glovo, заклад може вирішити, чи буде сам нести ці витрати, чи розділить їх із клієнтом.  
  • Цього року компанія планує запустити цю платформу й в інших країнах.

Контекст

Іспанський стартап Glovo працює у понад 1500 містах у 25 країнах світу у Європі, Центральній Азії та Африці. Щомісяця у світі платформою Glovo користуються понад 5 млн активних клієнтів, замовлення доставляють понад 70 000 кур’єрів. 

В Україні сервіс Glovo розпочав роботу у жовтні 2018 року і наразі представлений у 37 містах. 

У травні 2023-го Glovo повідомив, що інвестував в український ринок €80 млн

Станом на осінь 2023-го стартапу швидкої доставки вдалося перевищити довоєнні темпи, повідомила CEO українського офісу Марина Павлюк. Майже 40% роботи сервісу доставки їжі Glovo в Україні випало на повномасштабну війну. Детальніше – у матеріалі Forbes.

Матеріали по темі

Ви знайшли помилку чи неточність?

Залиште відгук для редакції. Ми врахуємо ваші зауваження якнайшвидше.

Виправити
Попередній слайд
Наступний слайд
Передзамовлення нового номеру Forbes Ukraine. Купуйте зараз за 209 грн замість 279 грн

Замовляйте з безкоштовною кур’єрською доставкою по Україні