Сервіс з доставки Glovo запустив платформу On-Demand в Україні, вона дає змогу ресторанам і магазинам залучати курʼєрів компанії для доставки замовлень із власних каналів продажу, йдеться у пресрелізі. Ця платформа вже працює в Іспанії, Португалії, Грузії, Румунії, Болгарії та Італії.
Ключові факти
- Згідно із повідомленням, заклади громадського харчування та ритейлери часто потребують допомоги з доставкою. Тож Glovo запустив платформу з пошуку кур’єрів On-Demand, що дає бізнесам можливість доставляти замовлення без власних кур’єрів або підсилити свої потужності доставки у пікові години.
- Новий сервіс дає змогу партнерам не утримувати в штаті кур’єрів, витрачаючи додаткові ресурси.
- Платформа On-Demand знаходить вільного курʼєра Glovo, спрямовує його в заклад партнера за замовленням та супроводжує до передачі пакунка клієнту. Також Glovo надає можливість партнеру та клієнту відстежувати статус замовлення.
- Користування платформою передбачає вартість послуг кур’єра Glovo, заклад може вирішити, чи буде сам нести ці витрати, чи розділить їх із клієнтом.
- Цього року компанія планує запустити цю платформу й в інших країнах.
Контекст
Іспанський стартап Glovo працює у понад 1500 містах у 25 країнах світу у Європі, Центральній Азії та Африці. Щомісяця у світі платформою Glovo користуються понад 5 млн активних клієнтів, замовлення доставляють понад 70 000 кур’єрів.
В Україні сервіс Glovo розпочав роботу у жовтні 2018 року і наразі представлений у 37 містах.
У травні 2023-го Glovo повідомив, що інвестував в український ринок €80 млн.
Станом на осінь 2023-го стартапу швидкої доставки вдалося перевищити довоєнні темпи, повідомила CEO українського офісу Марина Павлюк. Майже 40% роботи сервісу доставки їжі Glovo в Україні випало на повномасштабну війну. Детальніше – у матеріалі Forbes.
Ви знайшли помилку чи неточність?
Залиште відгук для редакції. Ми врахуємо ваші зауваження якнайшвидше.