Категорія
Новини
Дата

Консалтингова компанія з «великої трійки» McKinsey припинила обслуговувати російських клієнтів

1 хв читання

Міжнародна консалтингова компанія McKinsey&Company припинила обслуговування клієнтів у Росії, зобовʼязання за яким вона публічно взяла на початку березня.

Amazon інвестує мільярди доларів у ШІ, роботів та машинне навчання. Якими принципами й правилами керується компанія?

Дізнайтеся вже 22 листопада на Forbes Tech 2024. Купуйте квиток за посиланням!

Ключові факти

  • «Оновлення: відповідно до цього зобовʼязання все обслуговування клієнтів у Росії припинено з 15 квітня 2022 року», – йдеться у повідомленні, опублікованому на сайті компанії, що базується в Нью-Йорку. У компанії пояснили, що ухвалили таке рішення через вторгнення Росії до України.
  • 3 березня в McKinsey повідомили про зупинення надання послуг державним структурам у РФ. Крім того, компанія тоді попередила, що після того, «як зобовʼязання, що залишилися в Росії, будуть завершені, обслуговування клієнтів у країні буде призупинено».
  • «З того часу, як Росія вторглася в Україну, ми насамперед зосередилися на гарантуванні безпеки всіх наших українських колег та їхніх сімей», – зазначала тоді компанія.

Контекст

McKinsey займається управлінським консалтингом. У всьому світі вона має понад 100 офісів. У Росії було лише одне представництво McKinsey. У 2015-му там працювали 260 консультантів, 22 галузевих експерти та близько 120 осіб адміністративного персоналу (HR, PR, фінанси, дизайнери тощо).

Компанія McKinsey прийшла в Росію у 1993 році та відкрила офіс у Санкт-Петербурзі. Коли стало зрозуміло, що основні штаб-квартири знаходяться у Москві, офіс переїхав туди. Якщо у світі McKinsey працює 90 зі 100 найбільших компаній, то в Росії її клієнтами були вісім із десяти лідерів у кожній галузі, писав Finparty у 2018 році.

Ви знайшли помилку чи неточність?

Залиште відгук для редакції. Ми врахуємо ваші зауваження якнайшвидше.

Попередній слайд
Наступний слайд