Категорія
Новини
Дата

Український Kormotech почав експорт продукції на ринок Південної Кореї

2 хв читання

Kormotech, один із найбільших українських виробників їжі для котів і собак, почав експорт продукції на ринок Південної Кореї. З 17 червня бренди Optimeal і Club 4 Paws представлені на 12 корейських інтернет-майданчиках, йдеться у пресрелізі компанії.

2023 рік Kormotech завершив з оборотом у $152 млн і наростив частку продажів за кордоном до 31%.

Деталі

  • Petfood-ринок Південної Кореї – на третьому місці після Китаю і Японії в Східній Азії. У грошовому обсязі він утричі більший, ніж в Україні, зазначив Едуард Бабенко, керівник стратегічного бізнес-напряму «Україна, Молдова і Південно-Східна Азія» у компанії Kormotech.
  • Доля продажів спеціалізованої їжі для котів і собак становить 50% на 50%. Але унікальність південнокорейського ринку полягає в тому, що 67% продажів petfood-продукції відбувається саме через інтернет-канали, йдеться у пресрелізі.
  • Переговори з дистриб’ютором – корейською компанією Careside co. Ltd – розпочалися торік, і вже восени був підписаний контракт про співпрацю, повідомив Владислав Мазуркевич, менеджер з розвитку експортних ринків Азії у компанії Kormotech.
  • У кінці травня цього року перші два контейнери сухого та вологого корму Optimeal і Club 4 Paws, а це близько 24 т продукції, вивантажили вже на стороні дистриб’ютора.
  • За словами Мазуркевича, суперпреміальні та преміальні лінійки харчування для котів і собак уже представлені на таких 12 e-commerce майданчиках Південної Кореї: Naver, Coupang, TM, WM, G-market, Auction, 11th St., Lotte On, Interpark, SSG, CJ on style, GS Shop.
  • До кінця цього року Kormotech хоче розпочати співпрацю і з мережами зоомагазинів і ветеринарних клінік.

Контекст

Kormotech з 2003 року виробляє харчування для котів і собак під брендами Optimeal, Club 4 Paws, «Гав!», «Мяу!». Компанія має виробничі потужності в Україні та ЄС. 

Асортимент налічує понад 650 позицій. Kormotech реалізує у 42 країнах світу продукцію брендів і власних торгових марок партнерів.

2023 рік Kormotech завершив з оборотом у $152 млн і наростив частку продажів за кордоном до 31%. Співвідношення продажів за кордоном та в Україні становить нині 31% до 69% у тоннах відповідно. 

Найбільш динамічно бренди Kormotech зросли порівняно до минулорічного обсягу продажів на ринках Румунії (+35%), Польщі (+11%) та Молдови (+11%). 

За минулий рік компанія підписала контракти з партнерами з Малайзії, розпочала продажі у Фінляндії, активно розвивається на ринках Іспанії та Італії, розширивши свою присутність до 42 країн світу.

Матеріали по темі

Ви знайшли помилку чи неточність?

Залиште відгук для редакції. Ми врахуємо ваші зауваження якнайшвидше.

Попередній слайд
Наступний слайд