Kormotech, один із найбільших українських виробників їжі для котів і собак, почав експорт продукції на ринок Південної Кореї. З 17 червня бренди Optimeal і Club 4 Paws представлені на 12 корейських інтернет-майданчиках, йдеться у пресрелізі компанії.
2023 рік Kormotech завершив з оборотом у $152 млн і наростив частку продажів за кордоном до 31%.
Amazon інвестує мільярди доларів у ШІ, роботів та машинне навчання. Якими принципами й правилами керується компанія?
Дізнайтеся вже 22 листопада на Forbes Tech 2024. Купуйте квиток за посиланням!
Деталі
- Petfood-ринок Південної Кореї – на третьому місці після Китаю і Японії в Східній Азії. У грошовому обсязі він утричі більший, ніж в Україні, зазначив Едуард Бабенко, керівник стратегічного бізнес-напряму «Україна, Молдова і Південно-Східна Азія» у компанії Kormotech.
- Доля продажів спеціалізованої їжі для котів і собак становить 50% на 50%. Але унікальність південнокорейського ринку полягає в тому, що 67% продажів petfood-продукції відбувається саме через інтернет-канали, йдеться у пресрелізі.
- Переговори з дистриб’ютором – корейською компанією Careside co. Ltd – розпочалися торік, і вже восени був підписаний контракт про співпрацю, повідомив Владислав Мазуркевич, менеджер з розвитку експортних ринків Азії у компанії Kormotech.
- У кінці травня цього року перші два контейнери сухого та вологого корму Optimeal і Club 4 Paws, а це близько 24 т продукції, вивантажили вже на стороні дистриб’ютора.
- За словами Мазуркевича, суперпреміальні та преміальні лінійки харчування для котів і собак уже представлені на таких 12 e-commerce майданчиках Південної Кореї: Naver, Coupang, TM, WM, G-market, Auction, 11th St., Lotte On, Interpark, SSG, CJ on style, GS Shop.
- До кінця цього року Kormotech хоче розпочати співпрацю і з мережами зоомагазинів і ветеринарних клінік.
Контекст
Kormotech з 2003 року виробляє харчування для котів і собак під брендами Optimeal, Club 4 Paws, «Гав!», «Мяу!». Компанія має виробничі потужності в Україні та ЄС.
Асортимент налічує понад 650 позицій. Kormotech реалізує у 42 країнах світу продукцію брендів і власних торгових марок партнерів.
2023 рік Kormotech завершив з оборотом у $152 млн і наростив частку продажів за кордоном до 31%. Співвідношення продажів за кордоном та в Україні становить нині 31% до 69% у тоннах відповідно.
Найбільш динамічно бренди Kormotech зросли порівняно до минулорічного обсягу продажів на ринках Румунії (+35%), Польщі (+11%) та Молдови (+11%).
За минулий рік компанія підписала контракти з партнерами з Малайзії, розпочала продажі у Фінляндії, активно розвивається на ринках Іспанії та Італії, розширивши свою присутність до 42 країн світу.
Ви знайшли помилку чи неточність?
Залиште відгук для редакції. Ми врахуємо ваші зауваження якнайшвидше.